En usko, että riittää! Kaikki Jumalat ovat tuosta kantasanasta saaneet jonkin ominaisuuden itselleen: Aadam on Jumalan Kuva, Jeesus on Jumalan Sana, Jese, ja Minä aki olen Jumalan Lapsi myös ja Laki. Ei ole vaikea uskoa minulle, että olen Poika
Rittääkö Jumalalle olla "vain" Jumala?
3
128
Vastaukset
- Ei kaikki pysy.
Sairaudet haluaisivat riisua meiltä pois ne ominaisuudet, mitä emme itse olisi...
Kuitenkin kaikkien enkeliemme, ruuminjäseniemme ja elimiemme täydellisyys on jonkin aikaa luonamme, mutta älkää luulko, että se voi kestää ikuisesti.- Tarkennus
Haluaako Vessanpytty, tuo valkoinen ratsu, olla seuraavassa tulemuksessaan enemmän kuin vessan, toiletin passkahuussin tärkein kapine?
En usko että haluaa. Ei sitä tarvitse uskoa, riittää ne asiat, jotka näemme, vain tietää.... - Legendaa....
Tarkennus kirjoitti:
Haluaako Vessanpytty, tuo valkoinen ratsu, olla seuraavassa tulemuksessaan enemmän kuin vessan, toiletin passkahuussin tärkein kapine?
En usko että haluaa. Ei sitä tarvitse uskoa, riittää ne asiat, jotka näemme, vain tietää....Kukaan ei osaa puhua oikein, ainakaan Suomessa, jos EI TIEDÄ, että Jumalan esikoinen oli JÄRJESTELEVÄ SATUNNAISUUS eli JEESUS!
Aadam oli aakkosissa, Järjestelevän satunnaisuuden silmissä, ensimmäisiä ihmisiä, samoin minä, Aki, vaikkein siinä Aabelia ja Aabarahamia aina voita...
Mutta kuka muistaa AL:in ? Pulmuset ja se GORE! Logarytmisesti HÄN on vielä ennen minua.....
AI?
Aa?
Ab?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337