UkkoPer..le!

Öklöttää

Voi juma kun tuo ukko korisee ja kuorsaa, piereskelee ja massuttaa!
Ei ole waimolla hyvät oltavat, kun töihinkin on pakko jaksaa lähteä heti aamutuimaan.
Kaukana on mielikuvat mitä sänkykamarissa tehdään ja miten ihanasti toisten kainaloon käperrytään, huh.
Mikä wi..u suomalaisia ukkoja vaivaa? Piereminen ja koriseminen on tärkeintä vuoteessa!

26

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee näin

Vanha ukko kartanolle ja uutta täkyä koukuun, kun kerta vaihtamaan on ruvettu niin samontein valinta urheilulliseen paremmin päivettyneeseen adonikseen.

• Ahmad Salem

Mina tulla sinu heti autamaa. Minun on pitka ja kestava.

• raikastakin saanut

Niin ja muutenkaan ei hygieenistään pidetä huolta:(Sitte haisevana yritetään saada rakkautta sängyssä...hyi :(((Onkohan se jotenki kiihottavaa Suomalaisten miesten mielestä tuo haisevana sexailu.Minusta se on naista alentavaa hommaa.Tupakka ukot on pahimpia haisioita.
      EI VAIHTAMALLA PARANE !

• amalia4

Paranee vaihtamalla jos osaa valita oikein ;) ja jos ei uutta löydy niin mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

• minttumaaria6

Auttaako se että ruikutat asiasta täällä? Sano suoraan ukollesi että jos ei tavat muutu niin jompikumpi lähtee, ei voi olla vaikeeta, ite oot ukkosi valinnu. Katoppa peiliin eikö sinusta löydy mitään vikaa?

• peiliinKatSonut

minttumaaria6: Jos et ole vielä hokannut, niin siksihän nämä keskustelupalstat ovat, että tänne voi kirjoittaa ja kommentoida asioista laidasta laitaan.
        Sinäkin olet täällä kommentoimassa, eikö totta ;)

• minttumaaria6
        peiliinKatSonut kirjoitti:

minttumaaria6: Jos et ole vielä hokannut, niin siksihän nämä keskustelupalstat ovat, että tänne voi kirjoittaa ja kommentoida asioista laidasta laitaan.
        Sinäkin olet täällä kommentoimassa, eikö totta ;)

Ja näinhän se parisuhde paranee...
        Ymmärrän asioista keskustelun mutta yksityiselämä pitäisi minun mielipiteeni mukaan jättää kotona hoidettavaksi kahden kesken.

• peiliinKatSonut
        minttumaaria6 kirjoitti:

Ja näinhän se parisuhde paranee...
        Ymmärrän asioista keskustelun mutta yksityiselämä pitäisi minun mielipiteeni mukaan jättää kotona hoidettavaksi kahden kesken.

Täällä keskustelupalstoilla saa tukea, kommentteja, mielensä purkamista,kokemuksia, ym. , niinkuin näiden keskustelupalstojen tarkoitus onkin ;)
        Parisuhde voi parantua toden totta, kun ukkokin lukee kommentteja(normaaleja, ei pas.a-sellaisia)

• pierevä prutaali
        peiliinKatSonut kirjoitti:

Täällä keskustelupalstoilla saa tukea, kommentteja, mielensä purkamista,kokemuksia, ym. , niinkuin näiden keskustelupalstojen tarkoitus onkin ;)
        Parisuhde voi parantua toden totta, kun ukkokin lukee kommentteja(normaaleja, ei pas.a-sellaisia)

minttumaaria6 peiliinKatSonut
        kummallekki pierua rutosti, eikä taida pieru riittää edes.

• peiliinKatSonut
        pierevä prutaali kirjoitti:

minttumaaria6 peiliinKatSonut
        kummallekki pierua rutosti, eikä taida pieru riittää edes.

Mies ilmeisesti asialla kirjoituksensa kanssa ;)
        Tässähän tämä kertookin, mitä ne miehet ajattelee ja aivotkin vielä (ehkä) mukana! :D

• 000000000000000000

Juu sanoppa mulle niin siitä vaan mene elekä takasi tule,pers aukinen eukko olet ja kaiken lisäksi pillus haisee haisunäättä.

• pieru alvari

Haista home akkani minun rahoilla elelet pieren niin paljon kuin haluan,heitän sinut kartanolle milloin halauan.

• KYLKYLLÄ

Taitaa teilläki jo alkaa olla kilometrit aika finaalissa. Hopi hopi siihen vaihtoon ennen ku bensa loppuu.

• pieru arska

peiliinKatSonut ja minttumaaria6
      pierua pierua lissää kummalekki teille,oikein haisevia paukkuja pannarin ja hernekeiton kera.

• jos edes välität

ukostas vähääkään, mene nukkuun toiseen huoneeseen jos teillä niitä huoneita on!
      Sillä pääset eroon siitä
      kuorsauksesta!
      TAI NUKU VAIKKA SAUNANLAUTEILLA SITTEN!

Muuten tietänetkös edes itse miten ite korsailet?
      ET!
      Minäkin luulin aikanaan etten korsaa, oltiin siskon kanssa Ro-
      kualla, ja en saanut nukuttua kun hän korsasi pirusti, siskoni sanoi että itse korsaisit kuin korstaani myös kokoajan ja hän ei saanut nukuttua! >Eli nukuttiin ja korsattiin kuiteskin välillä molemmat!
      Minä nukun nykyään eri huoneesssa ukkoni kanssa, sillä hänellä todettiin uniapnea ja on nyt hällä se laite joka puhkuu yöt hänelle happea ja nukun siksi toisessa huoneessa,
      molemmaat ovat nyt pirteimpiä aamutöihin sen jälkeen!

Tutkitutkaahan kuorsauksen syyt lekurilla, molemmiltakin...?!
      Jos ihmisellä alkaa olla kuorsauskatkoksia jo yli 10-20 sekunttia, niin lienee jo uniapneaa sitten....

• minttumaaria6

Peiliin katsomisella tarkoitin että jotkut naisetkin osaavat käyttäyä sikamaisesti, kuorsaavat tosiaankin itse sitä tietämättä ja esim.nuoret naiset räkii jatkuvasti, en tiedä eikö nielu pelaa vai onko tämä joku uusi muoti-ilmiö nuorilla? Ja vastaukseksi näille joilla on kuminauha löystynyt peräaukosta että aika lapsellista tekstiä jos ovat aikuisia...Ja nykyäänhän naiset ei onneksi ole enää ns.miesten armoilla jos haluavat erota, ikään katsomatta...Jos hiukan kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan ja keskustelua asioista vois auttaa paljonkin ja varsinkin parisuhteessa.

• pelottavaa

Onko kukaan perustellu avioeroa sillä että toineen pieree ja kuorsaa?

• Justin Case

Olikohan puhe Kätön Matista?
      En se ainakaan minä ole.

• huuto.net auttaa

Pane Huuto.nettiin myyntiin.
      Niin on yks akkaans kyllästynyt ukkokin tehnyt.

• Lisäys edelliseen

Tosin tuolla mainospuheella varaudu maksamaan ongelmajätteen poiskuljetuksesta. Mutta pääsetpä eroon ;)

• ninnanjunnan

Vanhat 'kuntta-ukot' haisee ja piereksii ja ovat vanhanaikaisia pieruläjejä.
      Nykyajan nuoret miehet ovat eri asia. Eaudetoilette tuoksuu ja käytös on nykyajan meininkiin sopiva.

• Totuus tuli

Kyllä ne naisetkin pieree ja korsaa vai luuletteko niitä joksikin muuksi.

• Anonyymi

Näin kerran karulla yhen pierevän, mutta se ei haissu.

• Anonyymi

Tilanne muuttuu kun rupeat antamaan itse.

• Anonyymi

Asfalttiiukot paskoo pieree sen tautiset kapiset

• Anonyymi

Pierentä ja kuseminen ovat tahdonalaista vapaassa Suomessa!

Piere heti!

Kuse myöhemmin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe