Voi juma kun tuo ukko korisee ja kuorsaa, piereskelee ja massuttaa!
Ei ole waimolla hyvät oltavat, kun töihinkin on pakko jaksaa lähteä heti aamutuimaan.
Kaukana on mielikuvat mitä sänkykamarissa tehdään ja miten ihanasti toisten kainaloon käperrytään, huh.
Mikä wi..u suomalaisia ukkoja vaivaa? Piereminen ja koriseminen on tärkeintä vuoteessa!
UkkoPer..le!
26
910
Vastaukset
- Tee näin
Vanha ukko kartanolle ja uutta täkyä koukuun, kun kerta vaihtamaan on ruvettu niin samontein valinta urheilulliseen paremmin päivettyneeseen adonikseen.
- Ahmad Salem
Mina tulla sinu heti autamaa. Minun on pitka ja kestava.
- raikastakin saanut
Niin ja muutenkaan ei hygieenistään pidetä huolta:(Sitte haisevana yritetään saada rakkautta sängyssä...hyi :(((Onkohan se jotenki kiihottavaa Suomalaisten miesten mielestä tuo haisevana sexailu.Minusta se on naista alentavaa hommaa.Tupakka ukot on pahimpia haisioita.
EI VAIHTAMALLA PARANE !- amalia4
Paranee vaihtamalla jos osaa valita oikein ;) ja jos ei uutta löydy niin mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
- minttumaaria6
Auttaako se että ruikutat asiasta täällä? Sano suoraan ukollesi että jos ei tavat muutu niin jompikumpi lähtee, ei voi olla vaikeeta, ite oot ukkosi valinnu. Katoppa peiliin eikö sinusta löydy mitään vikaa?
- peiliinKatSonut
minttumaaria6: Jos et ole vielä hokannut, niin siksihän nämä keskustelupalstat ovat, että tänne voi kirjoittaa ja kommentoida asioista laidasta laitaan.
Sinäkin olet täällä kommentoimassa, eikö totta ;) - minttumaaria6
peiliinKatSonut kirjoitti:
minttumaaria6: Jos et ole vielä hokannut, niin siksihän nämä keskustelupalstat ovat, että tänne voi kirjoittaa ja kommentoida asioista laidasta laitaan.
Sinäkin olet täällä kommentoimassa, eikö totta ;)Ja näinhän se parisuhde paranee...
Ymmärrän asioista keskustelun mutta yksityiselämä pitäisi minun mielipiteeni mukaan jättää kotona hoidettavaksi kahden kesken. - peiliinKatSonut
minttumaaria6 kirjoitti:
Ja näinhän se parisuhde paranee...
Ymmärrän asioista keskustelun mutta yksityiselämä pitäisi minun mielipiteeni mukaan jättää kotona hoidettavaksi kahden kesken.Täällä keskustelupalstoilla saa tukea, kommentteja, mielensä purkamista,kokemuksia, ym. , niinkuin näiden keskustelupalstojen tarkoitus onkin ;)
Parisuhde voi parantua toden totta, kun ukkokin lukee kommentteja(normaaleja, ei pas.a-sellaisia) - pierevä prutaali
peiliinKatSonut kirjoitti:
Täällä keskustelupalstoilla saa tukea, kommentteja, mielensä purkamista,kokemuksia, ym. , niinkuin näiden keskustelupalstojen tarkoitus onkin ;)
Parisuhde voi parantua toden totta, kun ukkokin lukee kommentteja(normaaleja, ei pas.a-sellaisia)minttumaaria6 peiliinKatSonut
kummallekki pierua rutosti, eikä taida pieru riittää edes. - peiliinKatSonut
pierevä prutaali kirjoitti:
minttumaaria6 peiliinKatSonut
kummallekki pierua rutosti, eikä taida pieru riittää edes.Mies ilmeisesti asialla kirjoituksensa kanssa ;)
Tässähän tämä kertookin, mitä ne miehet ajattelee ja aivotkin vielä (ehkä) mukana! :D
- 000000000000000000
Juu sanoppa mulle niin siitä vaan mene elekä takasi tule,pers aukinen eukko olet ja kaiken lisäksi pillus haisee haisunäättä.
- pieru alvari
Haista home akkani minun rahoilla elelet pieren niin paljon kuin haluan,heitän sinut kartanolle milloin halauan.
- KYLKYLLÄ
Taitaa teilläki jo alkaa olla kilometrit aika finaalissa. Hopi hopi siihen vaihtoon ennen ku bensa loppuu.
- pieru arska
peiliinKatSonut ja minttumaaria6
pierua pierua lissää kummalekki teille,oikein haisevia paukkuja pannarin ja hernekeiton kera. - jos edes välität
ukostas vähääkään, mene nukkuun toiseen huoneeseen jos teillä niitä huoneita on!
Sillä pääset eroon siitä
kuorsauksesta!
TAI NUKU VAIKKA SAUNANLAUTEILLA SITTEN!
Muuten tietänetkös edes itse miten ite korsailet?
ET!
Minäkin luulin aikanaan etten korsaa, oltiin siskon kanssa Ro-
kualla, ja en saanut nukuttua kun hän korsasi pirusti, siskoni sanoi että itse korsaisit kuin korstaani myös kokoajan ja hän ei saanut nukuttua! >Eli nukuttiin ja korsattiin kuiteskin välillä molemmat!
Minä nukun nykyään eri huoneesssa ukkoni kanssa, sillä hänellä todettiin uniapnea ja on nyt hällä se laite joka puhkuu yöt hänelle happea ja nukun siksi toisessa huoneessa,
molemmaat ovat nyt pirteimpiä aamutöihin sen jälkeen!
Tutkitutkaahan kuorsauksen syyt lekurilla, molemmiltakin...?!
Jos ihmisellä alkaa olla kuorsauskatkoksia jo yli 10-20 sekunttia, niin lienee jo uniapneaa sitten.... - minttumaaria6
Peiliin katsomisella tarkoitin että jotkut naisetkin osaavat käyttäyä sikamaisesti, kuorsaavat tosiaankin itse sitä tietämättä ja esim.nuoret naiset räkii jatkuvasti, en tiedä eikö nielu pelaa vai onko tämä joku uusi muoti-ilmiö nuorilla? Ja vastaukseksi näille joilla on kuminauha löystynyt peräaukosta että aika lapsellista tekstiä jos ovat aikuisia...Ja nykyäänhän naiset ei onneksi ole enää ns.miesten armoilla jos haluavat erota, ikään katsomatta...Jos hiukan kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan ja keskustelua asioista vois auttaa paljonkin ja varsinkin parisuhteessa.
- pelottavaa
Onko kukaan perustellu avioeroa sillä että toineen pieree ja kuorsaa?
- Justin Case
Olikohan puhe Kätön Matista?
En se ainakaan minä ole. - huuto.net auttaa
Pane Huuto.nettiin myyntiin.
Niin on yks akkaans kyllästynyt ukkokin tehnyt.- Lisäys edelliseen
Tosin tuolla mainospuheella varaudu maksamaan ongelmajätteen poiskuljetuksesta. Mutta pääsetpä eroon ;)
- ninnanjunnan
Vanhat 'kuntta-ukot' haisee ja piereksii ja ovat vanhanaikaisia pieruläjejä.
Nykyajan nuoret miehet ovat eri asia. Eaudetoilette tuoksuu ja käytös on nykyajan meininkiin sopiva. - Totuus tuli
Kyllä ne naisetkin pieree ja korsaa vai luuletteko niitä joksikin muuksi.
- Anonyymi
Näin kerran karulla yhen pierevän, mutta se ei haissu.
- Anonyymi
Tilanne muuttuu kun rupeat antamaan itse.
- Anonyymi
Asfalttiiukot paskoo pieree sen tautiset kapiset
- Anonyymi
Pierentä ja kuseminen ovat tahdonalaista vapaassa Suomessa!
Piere heti!
Kuse myöhemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728