Tässä kysyn teidän mielipiteitänne!
Henkilö A, henkilö B, henkilö C. Henkilö A ei syö lisäaineita, suosii luomua, syö paljon kasviksia, jonkin verran palkokasveja, pähkinöitä, eläinperäisiä tuotteita, kokojyvätuotteita... juo joskus punaista viiniä ehkä lasillisen... you name it. Henkilö B syö kuin normi suomalainen jamppa; perunaa lihakastikkeella ja salaatilla, banaanijogurttia, välillä karkkipussin jos toisenkin ja parit oluet. Henkilö C elää Atrian pitsoilla ja Mäkkärin ruoalla ja vetää toki joka viikonloppuna vähintään yhet kännit.
Ulkonäköeroja??? Oletettavasti kaikki olisivat samanpainoisia (toki henkilö C tosielämässä olisi taipuvaisempi ylipainoon sillä paskaruoalla.... mutta jos ei nyt vedottais siihen).
Väittäisin itse, että tilastollisesti on todennäköisempää, että henkilö A on "paremman näköinen" kuin henkilö C. Toisaalta en tiedä olisiko henkilö A ja henkilö B:n välillä mitään eroa....
Toisaalta tiedän tapauksia, jotka syövät ihan täyttä paskaa ja ovat todella hyvännäköisiä (eivätkä harrasta edes liikuntaa...). Eli olisiko geenit kuitenkin pääsäätelijänä ulkonäön paremmuuden suhteen?
Laadukas ruoka ->hyvä ulkonäkö ???
Ulkonakofriikki
1
298
Vastaukset
- hölyistäpölyä
Itse harrastan runsaasti liikuntaa ja syön terveellisesti. Silti en ole kaksisen näköinen ja esim. iho-ongelmia on runsaasti. Joten se teoriastasi. Yhtä laillai voisit väittää, että kaunis luonne näkyy naamassa - ei se näy, kuten psykopaattien kohdalla saa usein todeta. Ulkonäkökeskeisyys on todella typerää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299