haluaako joku panna

blondi d 80

minä ainakin haluaisin, täällä istun pihakiikussa yksinäni, tapsa on juotu tai kaksi, moottorisaha käy mukavasti vieressä naapureiden iloksi, koska kohta saunotaan ja puitakin pitäisi pilkkoa viellä yöllistä grillausta varten, saappaat tuntuvat vähän hiostavilta jaloissa mutta saavat pienen jöpötötyksen aikaan, ehkäpä huomena poikkean heti aamulla navetassa, onhan joku hyvä syy lähteä heti aamusta töihin, kyllä maalla on ihanaa, saunapiippu pukkaa savua niin perkeleesti, että kohta painun saappaat jalassa löylyihin

19

4007

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00.

voin tulla hoitelemaan sinut.pidätkö muuten veneilystä,minulla on perus korjattu jahti,olisi mukavaa istua kaksin ja nauttia Tapsaa pari pulloa per suu.voin lähettää kuvia siitä veneestä.anna mailisi. sinun körilääsi.

• mies rojuselta pihalta

pidän veneilystä, voisimme istua veneessä käsi kädessä ja kumisaappaat jalassa tapsaa juoden, tykkäätkö sinäkin eläinten hyväilystä ja katselusta miesten lisäksi, pistä vaan mailia
        tiukat.kontot@kolumbus.fi

• Urho

Olen yksinäinen kokki Urho jäänsärkijältä ja haluaisin tutustua juuri sinun kaltaiseesi jättiläiseen ,joka pitää veneilystä ja ...etten sanoisi ,pikku majavista. Lempiruokaani on muuten pumpattu majava.Luonnollisesti Tapsasnapsit ennen sitä.Nami nami.

• Panomies

Liian isot rinnat teillä ja olette blondi. Ei käy naiminen.

• riku

onko pitkä matka lähimpään diskoon.

• poke

voin tulla paneen sua saat vaikka pissata lauteilta kullini päälle se kiihottaa mukavasti

• mies pihakiikusta

pisuttelu saunassa miesten kesken sytyttää aina

• Poika

Annatko myös nuolla hikiset varpaasi puhtaiksi?

• öisin sahaava mies

teethän sen saappaiden läpi, koska saappaitani en riisu

• max

voin tulla panemaan sinua asutko kenties ivakujan ja viistokujan risteyksessä.olet myös arvostetun pihapiiri ry eka palkinnon voittaja .oletko laiha vai tyllerö.

• sauna lämpenemässä

voitin halutun vuoden rojusin piha palkinnon, olen tyllerö,se aito,isot tissit,verhoan ne haalareihin kesät talvet

• homelite

yhdyn puheisiisi,mutta lisäisin vain vuoden moottorisahaaja naapureiden harmiksi klo.22 jälkeen.rojuisin piha kautta aikojen,pääsee paratiisiohjelmaan.telakka pienveneille,jossa hitsataan ja rälläköidään yöt ympäriinsä.ikitulet saunanpiipussa.ei helvetti,tätä listaa kyllä riittäisi joka lähtöön!

• Matti

Sullahan täytyy olla sylimikro,mutta jos asiaa oikein ajattelee,tulee väkisin mieleen pikkumustissa grillaava homo ja kaulakakka on valmis.

• Susu122

Muakin voi tulla paineen joku tyttö 14-23v kokkolassa

• Anonyymi

Tahtooko joku nainen panna

• Anonyymi

Joo oon tosi nuori ja mulla on tiukka varmaan. Oon neitsyt ja alle 14v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oon tosi nuori ja mulla on tiukka varmaan. Oon neitsyt ja alle 14v

Mistäpäin olet?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3323
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1903
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1837
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1419
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe