elikkäs pari viikkoa sitte kuulin että pappani oli hukkunut. olin vihainen ja surullinen siloin menetin viimeisenkin "uskon" jumalaan mitä oli enään jäljellä, joten toivoin että saatana antaa paremman tulevaisuuden minulle. samana päivänä kello komen aikoihin onnistuin "riivaamaan" itseni ja sen ansiosta näen kuolleita läheisiä. olen nyt onnellisempi kuin koskaan.
jos jotaki kiinnostaa nii näin riivasin itseni
ensin: piirsin tuhkasta pentagrammin ja jokaiseen sakaraan pudotin yhden yhden veri pisaran.
tosena: sytytin tuikkuja 5 kpl ja asetin ne sakaroiden kärkiin.
kolmantena: astetin jokaisen sormen omaan sakaraan.
neljäntenä: lausuin "te dixerim diablo"
pakko ei ole kutsua sitä diabloksi. voi kutsua esim. Luciferiksi tai Mephistofelesiksi
menetin tajun n.30 minuutiksi ja herättyäni olen nähnyt kuolleita.
saatananpalvoja
6
187
Vastaukset
- Kyllästynyt.
Kuulostaa ihan joltain näiltä uskovaisten sepittämiltä saatananpalvontajutuilta. Odotamme että kymmenen vuotta tästä olet helluntailaisten kokouksissa "asiantuntijana" kaikenlaisissa asioissa joista et tajua mitään.
- Lucifer666
niin ei tule käymään sillä en usko jumalaan on VAIN saatana
- Lucifer666
nyt olen alkanut näkemään painajaisia mutta se on pieni murhe tähän onneen, kuulen jopa heidän äänet tämä on ihanaa
- Aitovelho
Suosittelen ottamaan yhteyttä mielenterveyspalveluihin.
- thurrkele
suomi24.fi Satanismipalstalla on eräs Taiffuuni kenen kanssa saattaisit tulla erinomaisesti juttuun
- kfrde
1. Trolli
2. Hyvä yritys, kristityt.
3. Jos oletetaan, että tuo oikeasti tapahtui, niin kyseessä on vaan psyykkinen ilmiö. Ei mitään "yliluonnollista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269