Haittaako naisia yleisesti jos miehellä on pieni "kaljamaha". Aika usealla on mitä olen ihmisiä katellut. Entä haittaako jos on hieman isompi kaljamaha silleen että näkyy selvästi vaatteiden läpi?
Kertokaas tämä, kun itelläni on pieni "kaljamaha" ja näyttää siltä että tulevaisuudessa isompi "kaljamaha". Nyt ei siis vielä niin selvästi näy vaatteiden läpi, mutta hieman kuitenkin.
Kertokaa naiset haittaako
9
1540
Vastaukset
- kusipää
käyttäisin samoja sanoja kuin mitä meille naisille käytetään: saatanan ihramaha, äkkiä eroon tosta, se tappaa seksihimot, helvetin sotanorsu, ethän sä ole nainen kun sulla on tollanen maha yms. mukavaa ja kaunista.
Onnekseni en ole kusipää. Eli minua ei henk.koht. pieni kaljamassu haittaa, se voi jopa olla söpökin. Sellainen jätti-ilmapallo tikkujalkojen päällä ei kuitenkaan innosta, jotein jotain kohtuutta siinä kaljamahankin kasvattamisessa pitää olla.
Muista, muuten, että että jos sulla on kaljamaha, ei parane mennä arvostelemaan jos naisella on muutama kilo liikaa...- Anonyymi
Kysyä tietäjiltä ja näkyjen selventäjiltä naisettomat miehet lentelee kylästä kylään.Toukokuusta elokuuhun kokoontumisia,joten ym.kiireitä piisaa,jos asiat kiinnostaa.Suurimpia Jussi meni Suomi-Areena Suvijuhlat,tango,Jazz ym.Syksyllä kirjat ja kynät.
- mun ukolla
....keskiverto "hyvän ruuan vatta",oon nyt saanu ukkelin treenaan sitä pois...eli jos kroppa on muuten jees..ei maha oo kivan näkönen,mutta ei tietenkää haittaa kun omasta pupusta on kysymys tai muista.
- Mikko
Entä jos miehellä on kaksoisleuka mut muuten normaali ja hoikka
- karsee
...eihän kaksoisleuka oo koskaa kivan näkönen,varsinkaa hoikilla
- minua
Ukollani on pömppis,mutta ei se minua haittaa.Sillä tykkään hänestä juuri sellaisena kuin hän on.
- tavallinen
on se niin karmee näky kun maha pönöttää kuin ukko olisi viimeisillään raskaana.
- Anonyymi
Saa pieni " kaljamaha " olla, kunhan ei ole alkoholiongelmaa.
- Anonyymi
Parempi säilyttää ravintorasvat liiat kaapissa kun vyön alla kantaa sitä ympäriinsä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034