Olen jo aikuinen (50) nainen ja häpyhuuleni ovat isot. Tai oikeastaan olen toispuoleinen ja toinen ns. pienistä häpyhuulista on iso ja lerpottava. Mieheni ei näistä ole valittanut ja seksiä olen saanut. Nyt vain näyttää siltä, että menee lusikat jakoon ja seksikumppanin joutuu etsimään vapailta markkinoilta. Kelpaako tälläinen aikuinen lörpöttävät häpyhuulet omistava nainen enää petipuuhiin. Olen myös aika ajoin ajellut pilluni paljaaksi, ihan omaksi ilokseni.
Pillun huulet
11
2776
Vastaukset
- nuorimies_22v
Kyllä kelpaa, karvoilla tai ilman! Missä asut, tavataanko?
- fol
Kelpaa toki. Kerros, missä päin asustelet! Voidaan tavata salaisestikin..Voitas nussia ja harrastaa suuseksiä..;)
- sulle jos huolit
kyllä vaan kelpaa ! ;) isot on aina jees !
- dgjdtk
Annatko perspillua monessa asennossa?
isot häppärit on todella kiihottavat, niitä on kiva nuolla ja imeskellä. Otappa nainen 50v yhteyttä, osoite on mrkoukka@suomi24.fi
- maan hiljainen
Ovatko ne kovia lörpöttelemään?
- rissa2
Kyylä vaan kehtaa ja onnistuukin varmaan.Rohkeasti vaan eteen päin.T.mies 56v.
juuri eronnut. - Lirputan lerppuja
Mitä isommat, sitä seksikkäämpää!!!
Rakastan isoja häppäreitä ja/tai klittaa;) on niin ihanaa sellasta unelma ruusua nuolla nams;)
Mulle vaan viestiä kaikki upeet naiset;) oon kokenut, vähintääki ok-näkönen 30v, hyvinvarustettu kielimies;)
doni006@suomi24.fi- Jaettikyrpae
Sä nuolet pelkkää kyrpää.
- jussi_3
Isoja häppäreitä on kivaa nuolla! Karvat pois ekaksi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917