Mun veli pilaa mun elämän! se on mua vuoden vanhempi, ollaan molemmat ylä-asteella.. itse olen seiskalla ja veljeni kasilla. aina koulussa veljeni huutaa perääni jotain niin turhaa kun olla ja voi, ja kaikki hänen kaverit nauraa, EN KEHTAA ENÄÄN LIIKKUA SIELLÄ! kotona veljeni AINA bustaa minut kaikesta -.- aivan sama mitä teen, vanhemmat saavat kuulla siitä, veljeni kautta.. jos yritän puhua veljeni kanssa asiasta, hän ei kuuntele tai haukkuu minut pystyyn, en uskalla itse bustata veljeäni, koska tämä uhkailee minua..
VIHAAN MUN ISOVELJEE!! -.-
-.-
1
259
Vastaukset
- auttaja
Ota vanhemmat tai toinen mukaan ja mene yksin isovelin huoneeseen ja vanhempi salaa näkee keskustelun kiusaamisen lopettamisesta. Kun vanhempi astuu kuvaan hän antaa satikutia isoveljellesi. Sulla on etuoikeus koska oot veljeäs nuorempi. Jotkut vanhemmat ovat nimittäin "epätasareiluja"(:.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229