Olen suunnitellut maatalous-/metsästys-/kalastusauton hankkimista. Perheessä on maatieautot jo ennestään, eli kyseessä olisi edullinen ja bensakoneella varustettu menijä.
Onko noissa malleissa muutakin eroa kuin ajomukavuus?
Maastoominaisuudet?
Moottori?
Luotettavuus?
Miksi n 20 vuotta vanhojen autojen hinnat on samansuuruisia, vaikka silloinen myyntihinta oli Grandilla lähes tupla?
Cherokee vs Grand Cherokee
2
415
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Kyseessä on ihan eri autot, Cherokee on fyysisesti pienempi ja jos valitsee perusvarustellun version, on se melko robusti. Tosin ei Grand Cherokeen base-versio mitään varustelun juhlahumua ole. Cherokeehen ei ole ollut tarjolla V8-moottoria. Grand Cherokeen optiona oli jatkuva neliveto "Quadra-Trac", Cherokeehen sitä ei ollut tarjolla.
- laskija3
"Miksi n 20 vuotta vanhojen autojen hinnat on samansuuruisia, vaikka silloinen myyntihinta oli Grandilla lähes tupla?"
Isojen, varusteltujen autojen myyntihinnat laskevat suhteessa nopeammin ja kovemmin kuin perusmallien. Ihmiset haluavat niitä perusmalleja, joten niistä voi pyytää kovempaa hintaa. Malliston yläpäässä taas tulee ikääntyessä vastaan se ongelma että se joukko joka niistä on valmis maksamaan mitään, on hyvin kapea, ja siksi hinnat pitää pudottaa sille tasolle jossa voi kuvitella kaupan syntyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748