mulla on 1000€ mopo, 100€ pankissa lompakossa 20€ onko hyvä? kuukausi rahaa 20€. Mopo piti ostaa ite, korti makso vanhemmat. mutta vituttaa ku muille vanhemmat ostaa kaikkee mutta mulle ne vaa ostaa kaiken välttämättömän. esim kun halusin uuden kännykän nii se piti ostaa ite. pistää vituttaa ku vanhemmat ei osta mitää. iskä työtön ja äiti saa 2000€ kk. vituttaa.
mun rahatilanne
köyhärikasboy
4
181
Vastaukset
- pikkutytötpotkivatpäähän
Sellaista.se elämä on. Asun äitini kanssa joka on siivooja ja saa 1200€/kk ja vuokra on 800/kk! Revi siitä.
- gggg
sullahan menee ihan hyvin ottaen huomioon että saat rahaa itselläni isä vankilassa äiti työtön hyvä jos ruokaa on ja minä olen ainoa joka käy töissä tässä talossa eikä jää palkastakaan paljon paskaakaan käteen
- LOLOL
vitun köyhät paskat, mä saan 200€ kuukaudessa, mul on mopoauto jonka mun vanhemmat makso, eikä mun tarvii muutenkaan maksaa oikeestaan mitään ite XD
tein elämä on surullista..- herjaamisenvastustaj
Älä tänne tule herjaamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319