kuinka paljon väkirehua annetaan kerralla?
Väkirehu
10
189
Vastaukset
- _katherine_
riippuu ihan hevosesta ja ruuan laadusta.
Esim. joku pikkuponi voi saada kauraa pari desiä kerralla, erittäin raskaassa liikunnassa oleva iso hevonen taas jopa 2-3 litraa.- _katherine_
Siis anteeksi 5-6 litraa hevoselle ja poneille 3-4 litraa. En tiedä mitä sekoilin edellisessä tekstissä.
- minätaaaaaaasss
Jos on esim, perusharrasteheppa 1h ratsastusta päivässä jne, nii paljo väkirehua kerrallaan ja montako kertaa päivässä?
- _katherine_
3 kertaa päivässä ja 4l aamulla, 5l päivällä ja illalla 3 ja puol litraa. Heiniä joka ruualla.
- _katherine_
_katherine_ kirjoitti:
3 kertaa päivässä ja 4l aamulla, 5l päivällä ja illalla 3 ja puol litraa. Heiniä joka ruualla.
Nin siis tuo ruoka on hevoselle, jolla ratsastetaan 1h päivässä. Itse annan saman verran ruokaa ja liikuntaa.
- LoL _katherin_ -.-
_katherine_ kirjoitti:
Nin siis tuo ruoka on hevoselle, jolla ratsastetaan 1h päivässä. Itse annan saman verran ruokaa ja liikuntaa.
Katherine, yritätkö et se heppa sais ähkyn ja kuolis? ;o luulin sun tietävän jotain hevosist mut et näköjää.
Älä noudata ton ohjeit..
- huhu
Mulla hevonen samanlaisessa puskakäytössä tunnin päivässä menee ja syö vaan heinää, pellavaa ja kauraa saa kourallisen iltaisin. Ei se muuta tarvitse
- katherine__
täällä taas joku feikkaa minun nimimerkillä.
Nykyään _katherine_ joka täällä yleensä pitkiä viestejö kirjoittelee, kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä katherine__ - nmjrt
Typerää kirjottaaa toise nimimerkillä!!! Kuka se onkaa, oot aika nolo!
- voi peruna
niimpä! tosi reiluu!!! :// >:III
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106