Kadun sitä, että kerroin tunteeni väärällä tavalla hänelle. Minun olisi pitänyt vain ilmaista kuinka häkeltynyt olen hänen vaikuttavasta tavastaan puhua viisaasti, kuinka minä haluaisin/tarvitsisin hänen viisauttaan. Kuinka en pysty kohtaamaan häntä, jotta oma tyhjyyten ei aliarvioi hänen arvokkuuttaan.
ehkä katumusta.
tein väärin
2
373
Vastaukset
- puuuh1
No kerropa uudelleen. Jos hän on viisas, niin hän ymmärtää. Ja luultavasti haluaa olla tukenasi.
Mulla ainakin häkellys toisen toiminnasta on niin paha ja sydäntä raastava, että en toivo sellaista kenellekään. Toivottavasti osaisit omalle arvostetullesi tehdä paremman olon. Tai ainakin yrittäisit. Se on aitoa toisen ihmisen arvostamista.- al12
Olet niin oikeassa. Miten voin olla näin idiootti....HÄNEN edessään, en ymmärrä. En vain ollut tarpeeksi viisas toimiessani tavallani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309