Hei. Minulla on suomenhevonen ollut jo vähän aikaa. Tarvitsisin liikuttajan ja hoitajan. Kokemusta reilu vuos pitäisi olla. En maksa palkkaa vaan palkinto olisi vapaa ratsastus. Suokki on kiltti, säkä 145cm ja tosi reipas :)
Liikuttajaa hevoselleni?
9
142
Vastaukset
- Tuskuvain
Missä päin heppa?:)
- Vörtur
Juu olisin kiinnostunut.Pääsekö tallille julkisilla?Jos on Tampereella/pirkanmaalla ota yhteyttä carita.100@hotmail.com
- Birsaara
Joo ois kiva tietää et missäpäi ?
- Etsinhoitoponia!!
Missä päin suomenhevonen asustaa? Jos ei ole vielä hoitajaa niin laitappas mulle sähköpostia osoitteeseen: eevi--kassu@hotmail.com
- sintsuSS
Kiinostaisi missäpäin ? oon 11w tosi kokenut isoista hepoista ja on ennenkin ollu vuokraponia ja vikuirelevaakin sellaista ota yhteyttä jos tärppäsi: sinihelmi@hotmail.com
- ota yhteyttä!!
Moi! Oon 14 v poika olisin kiinnostunut tästä hevosestasi voisin hoitaa melk. Joka päivä ratsastuskokemusta 6 vuotta hoitokokemusta saman verran!
ota yhteyttä! nikke.maatta@gmail.com - Eveliina
Moi oon 11-vuotias oon harrastanut ratsastusta vuoden ja puol:)
Jos ponilla ei oo vielä hoitajaa/ liikuttajaa niin voit laitaa sähköpostia tähän eveliinajanhonen@gmail. com
Missä päin poni on?? Olen ratsastanut suokeilla!!:)- Eveliina
Siis evelinajanhonen@gmail.com
Sama kuin ylhällä oleva
- suokkiratsastaja
Missä suokki asustaa ja miks tarviit liikuttajaa sille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106