Hei,
olen pistänyt pinnallisen laskimotukoksen takia itseeni Klexanea nyt pari viikkoa 2 x päivässä (60 mg piikkejä). Tänään verikokeissa olivat maksa-arvot (ALAT) tosi korkealla, huomenna lääkäri. Onko muita, joilla tuo lääke olisi nostanut maksa-arvoja ja mitä teille on määrätty sen sijaan? Miten nopeasti arvot lähtivät laskuun? Enää en tietenkään Klexanea pistä...
Klexane ja maksa-arvot
4
2517
Vastaukset
- syöpä sairas
Minä olen pistänyt Klexanea noin kuukauden ja alat arvo alkoi nousta.
- Anonyymi
Mulla vastaava, inhixa oli 2 vk... Alat nousi 2x viitteen ylärajasta. Ne kylläkin katsottiin vasta pari pv inhixan lopetuksesta.
Laskeneet siitä vähän, mutta vielä koholla. Paljonko sinulla alat nousi ja millä nopeudella tuli alas? - Anonyymi
Eikö siinä lääkkeen mukana tullut lääkeohjetta. Siellä sanotaan ihan selvästi ett
haittavaikutuksena maksaentsyymien määrän lisääntyminen.Ja tämä on hyvin yleinen haittavaikutus. Jos saat uuden lääkkeen niin lue se lääkeohje. - Anonyymi
Kolmesti olen joutunut elämässäni tukoksenestolääkettä pistämään eikä koskaan ole maksa-arvoja testattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249