Tervehdys!
Haluisin nyt kokeilla tälläistä. Olen siis 19.vuotias tyttönen, jonka mukana kulkee yksi kani. Ja etsin luotettavaa kämppistä tai porukkaa asuttamaan jokin kiva kämppä täältä Tampereelta kanssamme.
Rauhaa ja rakkautta.
Tampereelta kämppistä ? (hieman kiirreellinen)
3
197
Vastaukset
- Kämppistä vailla
Moikka :)!
Oon itse etsimässä mukaaa kimppakämppää keskustan tuntumasta. Mukana kanssani muuttaisi kaksi keskikokoista koiraa (eivät tuota asunnolle/muille lemmikeille mitään ongelmia, aikuisia ovat). Itse haaveilen rennosta n.4hengen porukasta joilta kaikilta löytyy puhetaitojen lisäksi porukalla asumisen taito siivoukseen jne. Mikäli etsit vielä kämppistä niin laita ihmeessä sähköpostiosoite johon voin ottaa yhteyttä :)!- jose....
Hei vau! kaktus933@hotmail.com
- Jarmokas
Tervehdys. Jos teillä vielä oli kämppäkaveri vahvistusta haussa, minussa voisi olla potentiaalista lisäpanosta asiaan.! :) Olen itse avara katseinen 19 vuotias kokki opiskelija poikanen Ähtäristä ja olen kovasti suunnitellut kaupunkiin muutto hommia vakavissani tässä muutaman kuukauden ajan. Kimppakämppä asumismuotona olisi itsestänikin mieluisin vaihtoehto, kustannuksien ja tylsyyden vähentämiseksi. :D Luottotietoni ja siisteyteni ovat inhimillistä tasoa eli minusta ei vaivaa maksujen ja siisteyden suhteen ole. ja kaiken huipuksi osuvasti ilmoitukseenne pidän eläimistä. :) Laittakaa sähköpostia mahdollisen lisä sumplinnan suhteen osoitteeseen: uinsean@hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180