Lähden tältä palstalta enkä palaa.

DarkNH

Tähän on tultu, tällä palstalla ei voi enää kirjoitella kun ylläpitokin on trollien puolella. Hyvästi ja haistakaa huilu!

19

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jää hyvästi, Pimeä niljahiiri.

• Totan ötsyt.

Aiotko DarkNH myös pitää lupauksesi?

• ghjjjshhh

Eipä sinulla ole ollut mitään annettavaa. Lähinnä linkkejä hörhösivuihin.

• hhhsjjjhg

Onneksi hän ei sekoillut millään feikki härpäkkeiden rakentamisilla.

• pitäkää hyvänänne

Palstalle jää kökköraktori ja kekek alteregoineen johtamaan vakavasti häiriintyneitä kakruja ja kehittelemään salaliittoteorioita toistensa suihin jos kukaan ei satu niistä puhumaan. Ruokkivat itse paranoidiaansa pelottavista hörhöistä ja pelottavista ufojutuista ja niin se heidän sairas ristiretkensä epäjumalia ja tieteen epäjumalia vastaan jatkuu ja jatkuu...

• Hihhei!

Pysykin poissa palstalta!

• Kissahiiri luopio

Tervemenoa höpsis hörhö!

• Skeptikko

Hyvä näin. Jäämme kavereiden kanssa tänne trollailemaan toisiamme.

• Brightkaratecat

"DarkNH21.11.2012 21:09 6
      Tähän on tultu, tällä palstalla ei voi enää kirjoitella kun ylläpitokin on trollien puolella. Hyvästi ja haistakaa huilu!"

No niin, kohtahan se lupauksen vuosipäivä häämöttää. Kuinkas on lakko pitänyt?

• DarkNH

Haista huilu!

• DarkNH kirjoitti:

Haista huilu!

:D

• Dimjudohorse
        DarkNH kirjoitti:

Haista huilu!

Haista itse, fagotti.

• Sejasejase

Tuossa on pilkku. Epäilen että olen koskaan kirjoittanut tuollaista.

• kekeraktori

Meidän isähahmo etninen tyristori on sanonnu meille teltassa että ei piä lannistua vaikka kuinka tulis turpaa. Six me tieteilijät jaksetaa jauhaa ja vojaakerikin lentää ulos kohta koko universuumista ja se o insinöörin tekemä laite eikä mikää hullu humanoitikone jotka muaki naurattaa. Nyt mä meen naarmuttamaa hissin seinää naulalla ja piirrän siihe peltokuvion ja sit mä runksuttelen rappusten alla kuuntelemas ku hulut luulee että siellä o peltokuvio siel hissi seinäs! ehehe heh

• vajakkeja piisaa

Ufovajakki tuli sontimaan tämänkin ketjun.

• kekeraktori
        vajakkeja piisaa kirjoitti:

Ufovajakki tuli sontimaan tämänkin ketjun.

Ootko ees vertaisarvioinu sitä ufovajakkii kenest puhut kato ko me tietemiehet vaaditaan empiirine vertaiarviointi ja sit tietemaalima kohisee jos tulee tulosta mut ku ei tuu nii mua naurattaa. eheh heh? heh?

• sairas vääns
        kekeraktori kirjoitti:

Ootko ees vertaisarvioinu sitä ufovajakkii kenest puhut kato ko me tietemiehet vaaditaan empiirine vertaiarviointi ja sit tietemaalima kohisee jos tulee tulosta mut ku ei tuu nii mua naurattaa. eheh heh? heh?

Sairashan sinä olet.

• vajakkeja piisaa
        kekeraktori kirjoitti:

Kyllä oksennuksesi on useammankin palstalaisen toimesta vertaisarvoitu ja niin kuin tuossa joku jo totesi, niin sairashan sinä olet.

• Vielä jaksaa...

No siinähän sitä taas tuttua huttua, erään sekopään teltta- ja runkkujuttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe