Pienoismallit.net

pienoismies

Millainen mallimesta ja kannattaako sinne tehdä profiili?

8

417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-jäsen

Ei todellakaan!

Kun kysyt jotain, niin sanovat että käytää hakua.

Miksi tehdä keskustelupalsta jossa aiheeseen liittyviä kysymyksiä ei saa esittää?

• MarttiMallariTTt

Nykyajan "mullehetikaikki" teineille toki on toi haku vaikea juttu, se on monillakin forumeilla todettu. Ei vaan ole mitään järkeä tehdä tusinaa ketjua, joiden aihe on "millä kannattaa maalata", "tarvitsenko sitäsuntätä". Onhan se toki niin hienoa ja itsetuntoa nostavaa, kun ihmiset vastaavat MINUN tekemään ketjuun juuri MINULLE.

Kyllähän Pienoismallit.net:ssä keskustellaan ja paljonkin, jopa ilman noita turhia ketjuja.

• esko witmann
        MarttiMallariTTt kirjoitti:

Nykyajan "mullehetikaikki" teineille toki on toi haku vaikea juttu, se on monillakin forumeilla todettu. Ei vaan ole mitään järkeä tehdä tusinaa ketjua, joiden aihe on "millä kannattaa maalata", "tarvitsenko sitäsuntätä". Onhan se toki niin hienoa ja itsetuntoa nostavaa, kun ihmiset vastaavat MINUN tekemään ketjuun juuri MINULLE.

Kyllähän Pienoismallit.net:ssä keskustellaan ja paljonkin, jopa ilman noita turhia ketjuja.

Moro Tomi!

Mitä sinulle kuuluu?

• mikäpä ettei!

Pienoismallihemmot eivät sinulle voi tehdä kuin korkeintaan pientä kiusaa.

Mallarit tekevät härkäsestäkin vain kärpäsen.

• wtf-building

Toisilla foorumeilla puolestaan moititaan jos vastaa johonkin vanhaan ketjuun. Tekipä niin tai näin niin aina saa pa8kat silmilleen...

• MarttiMallariTTt

Tota en ole koskaan ymmärtänyt. Toki jos wanhaan rakentaluprojektiketjuun kirjoittaa vain "mitä tälle kuuluu", niin ne on turhia.

Ainakin FCMA forumilla on poisteltu asiallisiakin vanhojen ketjujen nostoja ihan vain sen takia kun aloitusviesti on ollut vanha, huolimatta siitä että uusi viesti on ollut sisällöltään hyvä. Tosin FCMA forumin ovat saaneet moderoitua muutoinkin lähes kuoliaaksi.

• Jari B

Aika turha paikka jos aloittelijat eivät saa edes esittää kysymyksiä.

Tulkaa IPMS-Finlandin keskustelupalstalle.

Siellä aloittelijoita ei kohdella huonosti ja meno on paljon rennompaa.

• Jari Männikkö

Pienoismallit.net on sama asia kuin omistaja ja hänen kaverinsa.

Esimerkiksi kyseisellä saitilla oli taukohuone niminen keskustelu osa jossa alunperin sai keskustella niistä ja näistä asioista, mutta yhtäkkiä alkoi nipotus ja hyvä idea pilattiin.

Niin ja aloittelijoita kohdellaan kyseisellä saitilla ala-arvoisesti.

Aloittelijalle perusasiat ovat tärkeitä ja luulisi, että ei olisi niin hirveä juttu jos samaa asiaa olisi ennenkin kysytty.

Heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe