paljonko alkoholia taxfreestä?

joulukuussa Dubaihin

heippa. olen matlustamassa joukukuussa dubaihin ja kiinnostaisi tietää paljonko alkoholia voi tax freestä ostaa? en ole siis menossa Dubaihin ryypiskelemään vaan olisi kiva ostaa joulun viinit ja uudenvuoden skumpat hotelliin mukaan. meillä on välilasku Krakovassa, tietääkö joku että voiko sieltä taxfreestä ostaa alkoholia mukaan Dubaihin? tietääkö joku minkä hintaista suunnilleen on drinkit tai olut Dubain hotellien yhteydesdä olevissa yökerhoissa? Kiitos kovasti etukäteen :)

5

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3117

Vastataan tähän, vaikka varmasti yksi kysymys neljän kerran sijasta olisi riittänyt.

Dubaihin saat tuoda 2 litraa väkeviä tai 2 litraa mietoja viinejä (tai 24 tölkkiä olutta, joka on sinänsä suhteessa ihmeen vähän verrattuna 24 tölkkiin olutta.)

Sitä saa myös Dubain lentokentältä, joten ehkä turha raahata sitä Krakovasta asti.

• -koo-

Korjaan edellistä viestiä. Dubaihin saa tuoda 2l väkeviä JA 2l mietoja, eli henkilö kohden saa tuoda 4pulloa (tämän kertoi kentän tax freen myyjä). Baareissa bisset maksavat n. 7e, joten kallista on.

Itse ostimme juurikin tax freestä omat juomat, joita nautiskelimme hotlahuoneessa.
      Yökerhoja ei juurikaan ole (tai me emme löytäneet yhtään), mutta muutama pubi löytyy.

Krakovasta saa tuoda ton 4litraa/naama Dubaihin.

• Kirjaudusisääntai...

Päteeköhän tuo rajoitus Dubain kentän omaan tax-free myymälään? Sehän tavallaan on jo maassa, vaikkakin tullirajan toisella puolella. Kuinka paljon olutta ja siideriä saa tuoda? Ainakin niitä myydään isoissa salkuissa...

• näin on

ostan aina nimenomaan dubain tax freestä heti passintarkastuksen jälkeen vasemmalta kun paljon halvempaa ku suomes: 1litra vodkaa (stolishnava,paras) 55 dirhamia eli ostin pari litraa.Punainen LM kartsa röökiä vain 48 dirhamia eli 1 euro/aski!!!

Kaljaa saa sielta vain 12 tölkin/pullon laatikoissa!

• Masa667776

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe