Olen 15-vuotias tyttö, Jyväskylästä. Olen alkanut miettiä, että olenkohan saattanut sairastua bulimiaan. Aina kun syön saan etovan olon ja haluan saada ruan ulos mahdollisemman pian. Ruan jälkeen minun on pakko oksentaa sillä minulle tulee etova olo, jos en saa ruokaa oksennettua, tuntuu kuin olisin pettänyt itseni. Juon koulussa vain rasvatonta piimää ja saatan syödä hapankorpun tai näkkärin ettei kaverini ihmettelisi että miksi en syö. Joten olisiko bulimia vai vaan joku pois menevä flunssa?
Bulimia?
himpula3
1
141
Vastaukset
- tyttö22v
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00352&p_haku=Ahmimish%E4iri%F6%20(bulimia)
Katso löydätkö itseäsi tästä kuvailusta! Tämä on luotettava lähde :) Itse tajusin olevani bulimikko, kun luin monen monta kertaa tämän läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309