aihepostimerkkikokoelmalleni autoista ja moottoripyöristä? Niitä on koko maailmasta yhteensä 540kpl erilaista säilytyskirjaan maittain asetettuna. Ajattelin laittaa myyntiin, kun rahapula yllätti.
Olisin kysynyt, paljonko arvoa on annettava
8
189
Vastaukset
- arvuuttelija
Niinpä, liikkeessä näkyy maksavan 45 euroa 500 erilaista auton kuvaa. Tietysti säiliökirjastakin täytyy jotain saada, joten pyöreät 50 e voisi olla hintana.
http://www.finnserver.com/vmtarvike/index.php?main_page=index&cPath=272_540_543- ap.
Kas vain, mutta onkohan niissä myöskin blokki-tavaraa, jota omissani on jonkin verran.On ne niin kauniita.
- pa.
ap. kirjoitti:
Kas vain, mutta onkohan niissä myöskin blokki-tavaraa, jota omissani on jonkin verran.On ne niin kauniita.
Noita blokkeja löytyy kokoelmasta 15 kpl ja säiliökirja on Lindner 32-sivuisena A4-kokoa valkoisin sivuin. Näkyy maksavan tyhjänäkin 12,50e.
Ehkä satasen voit saada jos jotain sattuu postimerkkeily kiinnostamaan. Mun mielestä postimerkkien arvo on sama kuin jätepaperin.
- systeemi.net
Postimerkkiliikkeiden hinnat on aivan eri kuin hinnat yksityisillä markkinoilla.Luonnollisesti liikkeessä on kulut:alv:t,vuokrat, tellit ja lellit jne.Pistä esim Systeemi.net huutokauppaan myyntiin,niin hinta selviää.Raaka totuus on että hinta tulee oleen 20 e nurkissa.
- ap.
Mä myin satsin jo pois suoraan keräilijälle kolmellakympillä. Mitä sitä rikastumaan joka kaupasta.
- kond. itio. NAALI
"Olisin kysynyt" ... No miksi et sitten kysy. Kun kirjoittaa konditionaalissa, ei kirjoita mitään!
- niin kai sitten
Konditionaalin käyttö on kohteliaisuutta. Esim. täpötäydessä linja-autossa pikkuneiti voi kysyä vanhemmalta herralta"Olisitteko niin kohtelias, että antaisitte minulle tilaa?".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319