Katsokaapa hänen tilastot.
Hockey Database on yksi täydellinen mesta josta löytyy mm miehen plusmiinuslukematkin.
Pelasi vankkoja kausia ollen samalla fyysinen uhka vastustajille.
Ei mikään tappelija mutta kovaotteinen Kanukkimainen Suomipelaaja historiasta.
Kaipaan sinua Peltomaa takaisin jäälle mutta älä tee sitä enään vanhana pappana.
Kumarrus hienolle urallesi ja mielestäni muidenkin suomalaisten tulisi kunnioittaa Peltomaan kaltaisen pelimiehen uraa.
Sääli ettei koskaan tehnyt NHL-uraa johon hällä ois ollu hyvätkin mahdollisuudet mielestäni.
Timo Peltomaa-Ehdoton Legendakiekkoilija!
juha82friikki
3
219
Vastaukset
- 2-1 21.21
mun idoli naiden herrojen ohella :-) jere karalahti. jan caloun. bob halkidis. jeff hamilton. ville peltonen. ois upeeta olla ku varvio. peltomaa tai pekka tuomisto ulkojailla
- edestä ja sivusta ko
Tinke jakaa nykyään vetovihjeitä http://www.urheiluviikko.net/category/veikkaus
- Hervannan Ilves
Koukkukiekko-Hervannan Ilves ja sen Johto, Itku-Tuokkola ja Itku-Pajuajo näyttivät taas itkemisen kykynsä kun porasivat Keräsen kauden olevan ohi, no tulos Viikko????? sivussa. Ei ***** mikä poru-porukka...itkekää Hervantalaiset vähän lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748