Meille tulee uusi (pienehkö) koiravauvaa muutaman viikon päästä ja nimeä kovasti katsellaan, että löytyisi sopiva...Millaisia ehdotuksia muilla ja jos on koiria, kertokaapas niiden nimiä:)
koirien nimistä :)
12
236
Vastaukset
Vaikea sanoa kun ei tiedä rotua/rotuja tai edes sukupuolta :)
Täällä asustelee kääpiöpinseritytöt Bella ja Daria- hihhei
Tämä on poika ja sekarotuinen, mutta isässä on kääpiöpinseriä ja tiibetinspanielia. emässä muita rotuja. Mutta pientä "mallia" kaikki:)
hihhei kirjoitti:
Tämä on poika ja sekarotuinen, mutta isässä on kääpiöpinseriä ja tiibetinspanielia. emässä muita rotuja. Mutta pientä "mallia" kaikki:)
Kamu, Vexu, Toro, Hymy, Rolle, Dino, Xander, Pyry, Nike, Mata
- koira tyttö
hihhei kirjoitti:
Meillä on sekarotuinen narttu tintti,joo sillä on pojan nimi ja griffon belge uros rölli
- Pthyi!
Miellä Coton-tyttö nimeltään Kukka =).
- seefferit
meidän saksanpaimen narttujen nimet on Hekla ja Nyoko (nyoko on koreaa, ja tarkoittaa lahjaa, koira tuli taloon niin sanottuna syntymäpäivä lahjana)
- MannaBoston
Meille tulee tiistaina pieni bostoninterrierivauva Manna
- januuu
meillä karjalankarhukoira Hyry ja venäjänajokoira Rex ja edesmenneitä koiria oli Vili, Osku ja Tumppi
- Pthyi!
Meillä on vähän yli vuoden ikäinen coton-tyttö. Sen nimi on Kukka =). "Liiiiljaan kuuukka lumivalkoineeeeen...." =D
- Pthyi!
Oho! Olen näköjään vastannut tähän ketjuun aikaisemminkin =D !!
T. Kukan emäntä
- koirasta sen näkee
Minulla ollut Pyreneittenmastiffi/Kaukasianpaimenkoira, Max
Whippet, Leevi
Irlanninsusikoira, Bertta
Ranskanbulldoggit, Rontti ja Vito - Jfgjfu
Meillä havannankoira Leo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846