Hei,
Myyn hääpukuni noin kokoa 36/38 (selässä nauhoitus, jolla pystyy hieman muokkaamaan kokoa). Puku on melko lyhyt: olen 164 cm pitkä ja puku on minulle juuri ja juuri sopivan mittainen parin sentin koroissa. PUKU SOPII SIIS VAIN LYHYELLE MORSIAMMELLE! Pukua voi tulla sovittamaan Turussa tai sitten voin mitata sen ja myydä rohkealle ostajalle postitse. Liikun työni puolesta jonkun verran Etelä-Suomessa ja hieman muuallakin, joten sovitus saattaa järjestyä myös muualla. Lisätietoja sähköpostitse.
Puku on pitsinen merenneitomallinen puku. Puvussa on sydänpääntie ja rinnan alla strassikirjailu. Puvussa ei ole pitkää laahusta, mutta takana on hieman enemmän kangasta ja helma on hieman pidempi takaa. Takana on nyörikiinnitys, jolla kokoa saa hyvin säädeltyä.
Yhteydenotot mieluiten sähköpostiin Frannie@live.fi. Pyydä kuvia ja hintaa sähköpostilla! Kaupan päälle n. 3 metriä pitkä pitsireunuksinen mantilla-huntu.
/Frannie
Myynnissä merenneitomallinen pitsipuku sydänpääntiellä
frannien
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239