kuinka usein hiiriä "lenkkeilytetään"

Hipsu :-]

Otsikkokin jo kertoo että en tiedä kuinka usein hiiriä "lenkkeilytetään" vaikka isommassa häkissä? Entä muuten vain pidetään kädessä?

3

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

Hiiriä käsitellään miellään päivittäin, useita kertojakin. Hiiren kunto on tarkistettava päivittäin. Virkeä hiiri nauttii siitä että pääsee seikkailemaan jännässä ympäristössä, pakkohan niille ei ole "vapautta" tarjota, mutta uskonpa että tykkäävät vaikka pääsisivät johonkin vaihtelevaan seikkailupaikkaan päivittäinkin. Lähtökohtaisesti kannattaa kuitenkin panostaa itse terraarioon, ja virikkeiden vaihtamiseen siellä, koska siellä hiiret kuitenkin suurimman oan ajasta viettävät.

• "oma huone"

meillä on omalle hiirelle häkin lisäksi puolikas huone rajattu alueeksi jossa hiiri saa liikkua päivittäin muutamia tunteja. siellä on sitten kaiken maailman mökkejä, laatikoita, "tikkaita", putkia ja muita tämmösiä c: ainakin meillä hiiruli tykkää

• ziipinen

Itse käsittelen hiiriäni vähintään joka toinen päivä :) Omani ovat mielellään myös sylissä, mutta niistä on kanssa hauskaa kun rakennan niille leikkipaikkoja, jonne laitan erilaista puuhaa :D Joskus hiirut ovat myös kanssani ihan vain lattialla, mutta eivät yleensä lähde kauaksi jalkojen turvallisesta suojasta. En myöskään tohdi päästää niitä huoneeseeni,, jossa on kaikenmaailman pieniä rakosia... Jotain tuollaista kannataa hiirien kanssa mahd. usein puuhata ja titenkin myös häkin mukavuuteen pitää panostaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe