On se vaan toi Jonne aika ihku tällaisen vähän kypsemmänkin naisen mielestä. En ole siis mikään Negative fani enkä kenenkään muun ko ohjelmassa esiintyneen staran fanittaja, mutta siis melkonen esiintyjä kuitenkin ujoudestaan ja lavakammostaan huolimatta.
Erityisen yllättänyt olin hänen livekunnostaan. Mielestäni hän lauloi muut tyypit aivan suohon. Mulla on ollut käsitys että Jonne sukkaa livenä, myönnettäköönkin että tämä luulo perustui yhteen ainoaan Elämä lapselle esiintymiseen muutama vuosi sitten. Tosin huomasin silloin Jonnessa, hänen esiintymisessään ja jopa äänessään kovasti yhtäläisyyksiä edesmeneeseen Kurt Cobainiin. Ei huono ;)
Vain elämää sarja nelosella
Mature's nature
0
1039
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319