Tahdotko lisätuloja opiskelun, kotiäitiyden tai nykyisen työsi ohelle? Vai haluatko luoda kokonaan uuden uran ?
Forever Living antaa siihen mahdollisuuden. Voit päättää itse kuinka paljon teet töitä ja paljonko haluat ansaita. Forever on maailman suurin aloe veran viljelijä. Työvälineenäsi on laadukkaat sertifioidut tuotteet.
Tuotevalikoimaan kuuluvat mm. Aloe Vera -juomat, ihonhoitotuotteet, vartalonhoitotuotteet, meikit ja ravintolisät.
Kaikkia ihmisiä yhdistää se, että he haluavat voida hyvin ja näyttää terveiltä ja hyvinvoivilta. Sen vuoksi terveys-trendi voimistuu jatkuvasti. Foreverin tuotteiden avulla omaa hyvinvointia on helppo edistää.
Saat valita työtapasi ja työaikasi itse ja toimia itsenäisesti pienellä riskillä yrittäjämäisesti mutta et ole koskaan yksin. Tukenasi on upeita Foreveriläisiä. Etuna myös bonus myynnin mukaan ja jatkuvat koulutukset.
Ota ensimmäinen askel jo tänään ja ota yhteyttä!
laanirju@gmail.com
Haluatko lisää rahaa?
foreverlaura
1
434
Vastaukset
- minna
Joo muulla voisikin olla oikea suopliikki tuohon hommaan. Minne voin jättää työn haku ilmoituksen. Olen monestikkin ajatellu et jotain tollasta ku sais tehä nii että vois olla yrittäjä ja tienata ite oman elannon. Voisin olla koti äiti ja samalla myydä aloe veraa kuinka pääsee mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096