Hei!! haluaisin ostaa 2 lippua Justin Bieberin konserttiin, ja mietin että onko Viagogo.com turvallinen paikka ostaa liput? Haluaisin joko VIP-liput tai seisomaliput. Tietäälö joku, myykö joku omaa lippuaan halvalla, mihin kuuluisi myös tapaaminen Justin Bieberin kanssa? Kun joissain noissa lipuissa lukee E-lippu, niin mitä se tarkoittaa?
http://www.viagogo.com/fi/Konserttiliput/Rock-Pop/Justin-Bieber-Liput/E-469764?affiliateid=785&pcid=PSFIGOOSitelJustB0DB10A15DF-Helsinki&gclid=CNzQh7TK8bMCFaJ3cAodrH8AZA
Ja kumpi olisi parempi, seisomalippu vai VIP-lippu, ja mitä tarkoittaa kun joissain lukee "sisältää VIP-passin"? Onko VIP-lipun ostajalle jotain etuja? Joten kiitos avusta jo etukkäteen :)
Justin Bieberin konserttiin lippu
3
352
Vastaukset
- JUSTINBIEBERINKEIKAL
Olen itsekkin miettinyt onko tuo turvallinen paikka ostaa lippuja. Mutta luin jostain että E-lippu tarkoittaisi sitä että et saa lippua paperille vaan koodin jolla voit tehdä jotain? :D En siis ole yhtään varma ja tuosta ei varmaan ollut apua mutta kyllä ostan itse liput jotka eivät ole E-lippuja.
- jblover
no mä ite luulen että se vip-lippu sisältää jotain fanitavaraa... en ole tosin varma mutta mielestäni siihen ei sisälly tapaamista. Itsellä on juuri tuo vip-lippu ja pitäisi varmaan ottaa pikkuhiljaa selvää :D
- 13 tyttö :)
mietin itsekkin, koska ajattelin myydä nokia N9 jotta saan lipun :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319