Hei! olen kiinostunut frteistä mutta en tiedä kuinka paljon häkit ja fretti maksaisi yhteen enkä että mistä sellasen paketin löytää minun fretti kamuksi kävisi ystävällinen esim.uros
fretti fani mutta ilman frettiä!
3
199
Vastaukset
- 18vee!!!???
Mä luulin et oot joku 12-13v ja sit kattosin sun profiilia... että muka 18vee?
Juu-u.....
Jos kasvattajille lähetät tommosen mailin niin et saa kyllä frettiä mistään. - henna
kompaan ylempään lähetä tuo viesti kasvattajalle et ikuna saisi frettiä !
ota ensin KO . eläimestä tarpeeksi tietoa ja mieti sitten uudestaan eläimen hankintaan, olisiko sinulle ehkä sopiva kissa tai hamsteri *? :) - harkitse vielä :)
Olen itsekkin 18v ja kyllä noiden kavereiden kanssa hengailu on jääny vähäisälle.. aina pitää miettiä kuka hoitaisi mun pikkusta jos lähen yöks jonnekkin.. onneks asun vielä kotosalla vanhempien kanssa jne niin ne kyllä hoitaa sitä välillä..
mutta sanon vaan tän että kyllä kannattaa harkita fretin ottamista triplasti pitempään :D onhan se kiva ja aivan mahtava eläin ja sen kans on hauska peuhata, mut oon joutunu järjestää koko päivärytmin uudestaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076