Etsin kaksosilleni hoitajaa, au-pairia suomesta. Olen itse suomalainen ja mieheni espanjalainen. Lapset ovat yksi-vuotiaita ja ovat osan páivástá tarhassa. Tyóhón kuuluu myós hiukan kotitóitá. Asuminen meidán kanssa omassa huoneessa. Alkaisi tammi-helmikuussa ja kestáisi kesákuun loppuun. Jos haluat hiukan vaihtelua tule meille tutustumaan uuteen kulttuuriin. Kielitaito ei ole tárkeá, koska minulle on tárkeáá, ettá lapseni oppivat hyvin suomea. Jos olet avoin, iloinen ja vastuuttuntoinen. Ota yhtyeyttá. Sari
Etsitáán aupairia Espanjaan
10
436
Vastaukset
- oppeliini1
lisää ilmoitukseesi joko sähkopostisi tai puhelinnumerosi, johon ottaa yhteyttä.
- opettava
koska ilmoittaja on ollut kirjautuneena suomi24:ään profiilinsa kautta kirjoittaessaan tämän ilmoituksen niin tyhmempikin ymmärtää että sähköposti on muotoa profiili@suomi24.fi eli se sinisellä lukeva cuevas-teksti lienee (siis on!) käyttäjän profiili ja siten mailboxin alku.. :)
-kaikki eivät ole fiksuja- - oppeliini1
opettava kirjoitti:
koska ilmoittaja on ollut kirjautuneena suomi24:ään profiilinsa kautta kirjoittaessaan tämän ilmoituksen niin tyhmempikin ymmärtää että sähköposti on muotoa profiili@suomi24.fi eli se sinisellä lukeva cuevas-teksti lienee (siis on!) käyttäjän profiili ja siten mailboxin alku.. :)
-kaikki eivät ole fiksuja-Voi sinua opettava reppana. Kunhan kasvat iässä ja viisaudessa, (jos kasvat), sinustkin saattaa tulla joskus "fiksu".
- opettava
oppeliini1 kirjoitti:
Voi sinua opettava reppana. Kunhan kasvat iässä ja viisaudessa, (jos kasvat), sinustkin saattaa tulla joskus "fiksu".
Voi sinua oppeliini1 reppana. Kunhan kasvat iässä ja viisaudessa, (jos kasvat), sinustakin saattaa tulla joskus "fiksu". ja ehkä opit kirjoittamaankin oikein.. :)
-kaikki eivät ole yhtä fiksuja kuin minä- - Runkking
Hahaha ei tajunnut että sähköposti on muotoa cuevas@suomi24.fi
HAHAHAHHA
Ota yhteyttä! :) mjjzara@hotmail.com
Hei saisinko sähköpostiosoitteesi? :)
- kiinnostunut
Onko paikka jo mennyt?
- aukivielä
Vieläkö on auki?
- onkoaukip
Onko auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086