Jäin katselemaan aamu TV:ssä uuden dekkarin esittelyä, joka herätti mielenkiintoni. Humanistikirjailija *nössö* kuten hän itseään nimitti, käsitteli kirjassaan teemoja hyvyydestä ja pahuudesta.
Keskustelussa todettiin nettimaailman olevan ihan nykypäivää meille kaikille. Vietämme yhä enemmän ja enemmän aikaa tässä sosiaalisessa kontaktimuodossa!
Palstallammekin on usein kuultu moitteita* kyylätä netissä* koko ajan.
pitää ihan nauraa tuolle sanalle :D, mutta se on aivan yleistä nykyään nuorempienkin keskuudessa.
Antaako netti mielenkiintoa ja sisältöä elämäänne, ja löydättekö myös hyvyyden kaiken muun seasta, vai koetteko peloittavina ns. lieveilmiöt ?
Ajatuksia aamu TV:stä
7
109
Vastaukset
- hiirulainen
Aremmaksi olen tullut en uskalla rekisteriin mennä.Poika hoitaa pankkiasiani.Lujen kyllä vaikka kauhistunkin joskus en osallistu paljon kun muutenkin olen arka,en minä avaa oveakaan jos ei ole sovittu tapaaminen.
- nikittä
Ei se saranoita rasvaa se rekkautuminen, mitä hohtoa siin on pääsee vaan nimeltä haukkumaan rakkikoirat? Onhan se täällä nähty.
Hirmuinen tuuli ulvoo par'aikaa ja lumi tuiskuaa, kun luen tässä.
Tarkoitus ei ollut kannanottoa rekisteröitymisestä, vaan tuon kirjailijan ajatus nettimaailman pimeistä puolista, joita hän toi jännitysnäytelmän muodossa esiin.
Kuitenkin hän tähdensi hyvyyden olemassaoloa myös voittavana puolena, ja se sai ottamaan kantaa.
Myönnettävä on määräntynlaisen karaistumisen tapahtuneen omalta osaltani, niin paljon on hyviä kokemuksia, ja iloa muista kirjoittajista jo kertynyt.
Ei hassumpi tapa ole osata ottaa viihteenä, kuten eräät täällä ovat todenneet, monesti ihan diplomaattisesti suhtautuen.
Sillä kokemuksella joka itselleni on kertynyt, sanoisin nettikeskusteluista löytyvän kaikkea elämään liittyvää, niin lempeä, lämpöä kuin kiukuttelua ja siltä väliltäkin!
Hyvää jatkoa vaan ja iloakin rintaan!- Ei aikuinen ihminen
kiukuttele. Jokin kehityksessä on jäänyt pikkulapsen itkupotkuraivarin tasolle silloin, jos kovin pitää hyökkäillä,
vaikka toinen ei ole millään tavalla loukannut!
Ohimennen seurasin joltain aamun kanavalta, kun Ilkka (Ile) Vainio oli keskustelemassa.
Yleensähän me olemme tottuneet näkemään hänet kuluneessa farkkupaidassa ja ryppyisissä, polvipussissa farkuissa, mutta hänelläpä olikin nyt siisti pikkutakki ja solmiopaita ja vielä söpö liinakin takin taskussa ja housutkin näyttivät ihan jees.
Sitten näytettiin kokokuvaa ja jo vain. Miehen jaloissa oli tosi kirjavat korkeakorkoiset saappaat, vain kannukset puuttuivat, niin että sillä lailla.
Tuota noin, kait tuolla show-alalla täytyy jollain tavalla erottua massasta, ei sitä voi muuten selittää.
Olenkohan minä tulossa vanhaksi?Huomenaamuna Siis lauantaina ensimmäinen päivä Joulukuuta.
Olen utelias ,tai sanoisinko tiedonhaluinen koska Kataisen kanssa oli kova ottelu jostain Euro tai eurooppaakoskevasta verotus- asiasta - . Onpa käytävä vielä lukasemassa päivän lehtiä mitä ne kirjoittaa asiasta.
Mutta huomena on Jutta Urpilaisen haastettelu ja hän oli erimieltä Kataisen kanssa , Ja katainen sai voiton , uhkaamalla uudia vaalia , tai ainakin sinnepäi.
Taas se ullamirjami sekos tähän politiikkaan , no jatkakaa vaan niistä kulttuuri uutisista .:=)Kirjoittelehan Ullamirjami politiikasta vaan, jokaisella on omat mieltymyksensä, hyvä vaan kun pysyt virkeänä ja seuraat lehtiä!
Huomenna sytytän ikkunavalot täälläkin kaunistamaan joulukuuta. Nyt onkin niin jouluista ja puhtaan kaunista ulkona vähän liikaakin tuli lunta, mutta pysyy toivottavasti aattoonkin.
Pakkasöitä on luvassa nyt,.. hieman sähkönkulutus harmittaa, mutta ei palellakaan viitsi.
Hyviä vointeja teille Jerry Cottonin kanssa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058325- 1155828
- 565337
- 2895255
- 783911
- 593085
- 672791
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222586Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462534