Hei!
Saako mistään netistä tilattua uuden muuntajan jouluvaloon rikkoutuneen tilalle? Joku (24V 10VA) muuntaja.
Uusi muuntaja jouluvaloon?
4
735
Vastaukset
- jouluomena1
katsele ensin, saisiko uutta samanlaista valosarjaa/jouluvaloa tilalle.. taitaa tulla kalliimmaksi ostaa se pelkkä muuntaja.
Itsellä on kans ongelma, kun uudessa kauniissa valkoisessa valosarjassani olikin musta muuntaja, tosi törppöä, oli pahvirasiassa joten sitä ei kaupassa tietenkään nähnyt. Valkoinen muuntaja siis pitäis saada tilalle, tai jättää joku vanhoista valosarjoista kaappiin ja lainata siitä muuntajaa. Mitä olen hintoja katsellut niin pyydetään reilusti päälle kahtakymppiä. - ddlll
Mulla sattuisi olemaan tuollane muuntaja ylimääräsenä (yhistettii 2 valosarjaa yhel muuntajal jote tuo yks muuntaja jäi toimettomaks), voisin sen lähettää postikuluja vastaan.
- Jouluvalo2
Ei tarvi enää :) Vanhasta jouluvalosta otin muuntajan. Kiitos kuitenkin :)
- Neuvoton
Mullakin sama ongelma, muuntaja IP20, 24V-10VA, hajosi, enkä haluaisi ostaa uutta jouluvalosettiä. Oon kysellyt monista kaupoista tuloksetta, enkä löydä mitään nettikauppaakaan, mistä voisi tilata. Kenelläkään tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882