Meille tulee vuodenvaihteessa taloon kaikille valokuituna huoneistokaista-liittymä.
Koska ennestään on Saunalahdelta mobiili-laajakaista, niin pääsin rekisteröitymissivuille omilla tunnuksillani. Täyttely lähti ensi sujumaan, mutta sitten siellä on jotkut Unix tiedot, johon pitää laittaa käyttäjätunnuksia, salasanoja, sähköpostinimiä ym. Kun ohjeen mukaan laitoin nämä, niin eteenpäin ei enää pääsekään, kun sivut herjaa, että käyttäjätunnuksessa on jotain vikaa ja että erikoismerkkejä yms. ei saa käyttää jne.
Mutta kun ei ollut mitään erikoismerkkejä, ääkkösiä, välilyöntejä tms. Ja ohjeen mukaisesti saa olla kolmesta kahdeksaan merkkiä. Siinä pysyin. Vaihtelin moneen kertaan, niin käyttäjätunnuksen, kuin salasanankin ja sähköpostinimen, mutta mikään ei tepsi.
Kysynkin vielä, että kun olen Saunalahden asiakas entuudestaan, niin pitäisikö/eikö pitäisi laittaa samoja tunnuksia ja salasanoja, kuin ennenkin, vai mitä teen????
Rekisteröityminen huoneistokaistaan ei onnistu
help apuvaaa
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244