olen itse lyhyeksi jäänyt poika jolla ei ole toivoakaan saada parisuhdetta tai kavereita mikä on sinun syysi jäädä yksinäiseksi ja miksi meille joillekkin täällä käy niin??? kertokaa?!!onko meillä mitään toivoa?
miksi näin?
8
217
Vastaukset
- uiuiii
Minun syyni yksinäisyyteen on työttömyys :( mahdotonta löytää kumppania jos ei ole töitä. Vielä kun ikääkin alkaa olemaan ja ainut lapsi niin minun kohdallani suvun jatkaminen päättyy tähän:(
- ulbu
Taas yksi lyhyydestään valittaja. Mistä teitä aina löytyy juuri tälle palstalle? Meillä on töissä yksi hieman yli 160cm mies, joka tuskin on useimpien mielestä ulkonäöltään edes keskitasoa, mutta hän on onnellisesti naimisissa ja lapsikin löytyy.
Sinulle toiselle, työttömälle epelille: hanki töitä! Jos ei löydy nykyiseltä paikkakunnalta, muuta muualle. Kouluttaudu. Jos ei sittenkään natsaa, harmin paikka. Itse en alkaisi katselemaan vapaaherraa tai prinsessaa ja maksamaan molempien kuluja. hei älypää mielestäni en valittanut lyhyydestäni vaan totesin sen olevan iso osa yksinäisyyteni aiheuttajaa!joo kavris on yli 160 no itse olen 156 ja kolmekymppinen joten noloja tilanteita tulee etenkin ravintoloitten ovella ja onpa se tähän ikään mennessä tullu jo opittua että tytöt ei tykkää jos mies ei minaa päästä ees k-18 baariin
- Härkäpää
Mä olen kanssa lyhyt 30-vuotias mies, ja komppaan aloittajaa. On tullut useasti vastaan baarin ovella kettuilua portsareilta, ja joskus ovat pahvin nähtyään ihmetelleet suureen ääneen, että "eipä olis uskonut, äijähän on yli-ikänen tähän baariin".
Mä kanssa ajattelen, että olen ainakin jollakin tapaa yksinäinen (koska on tullut muutettua paljon työn ja opiskelujen perässä niin kaveripiiri ei ole aina ehtinyt vakiintua asuinpaikalla ennen kuin on ollut toiselle paikkakunnalle siirtyminen edessä). Lyhyydestä on miespuolisten kavereiden hankkimisessa ollut joskus haittaa, koska jostain syystä useista kundiporukoista löytyy ainakin yksi urpo, jonka näkökulmasta on kiva jos miesporukassa on mukana pätkä, jolle voi sitten aukoa päätään pönkittääkseen omaa egoa. Suurin osa mun parhaista mieskavereista asuu myös toisella paikkakunnalla tai seurustelee vakavasti, joten heistä ei välttämättä ole seuraa harrastuksiin tai baariin tai muuten vaan oleskeluun ja hengailuun.
Mut se mun pitää sanoa, että naisten kohdalla lyhyydestä voi olla hyötyäkin. Oon ihan varma, että en olis ihmisenä sama ihminen, jos olisin 10-20 senttiä pidempi. Naisia riittäis paljon enemmän, mutta ehkä en olis välttämättä niin kiinnostunut kohtaamistani naisista ihmisinä, jos heitä olisi kokoajan tarjolla.
Eikä kaikki naiset katso myöskään pituutta. Oon seurustellut itteäni kymmenen senttiä pidemmän naisen kanssa, eikä se ollut hänelle ongelma. Samoin oon seurustellut itteäni kymmenen senttiä lyhyemmän tytön kanssa, ja hän oli ihan hämmentynyt kaikkien pitkien miesten jälkeen, että miten samankokoiset ihmiset sopiikaan niin hyvin toistensa lähelle. Lyhyt mies ei myöskään ole naisten mielestä useinkaan uhkaava, joten pääsee solmimaan helposti kaverillisia suhteita naisiin, joka tarkoittaa, että pääsee myös tapaamaan helpommin kaikkia naisten tuttavanaisia, joista voikin sitten löytyä se tyttöystäväehdokas.
Sun pitää vaan hankkia paljon kavereita muista lyhyistä miehistä. Huomasin kerran kun olin baarissa ja tutustuin toiseen itteni pituiseen kaveriin sinä iltana, niin johan alkoi naisia pörrätä ympärillä. En tiedä miksi, mutta jotenkin niitä kiinnosti ihan hulluna tulla tekemään tuttavuutta kahden joukosta erottuvan hauskannäköisen lyhyen kaveruksen kanssa.
Mä oon muutenkin sitä mieltä, että lyhyt mies on hyvä olla. Pitäs vaan perustaa lyhyiden miesten kerho. Musta ainakin olis hauska jakaa kokemuksia siitä, mitkä on niitä tilanteita missä lyhyys on tullut vastaan jotakin rajottavana tai edesauttavana tekijänä. Samoin lyhyiden miesten kerho sais ihan varmasti naisihailijoita. Kerran tapasinkin yhden naisen, joka koki nimenomaan lyhyet miehet paljon mielenkiintosemmiksi kun pidemmät, ja hän etti aina itteään lyhyempää seurustelukumppania. Kyllä ne kaikki lyhyitä miehiä kohtaan fetisististä himoa tuntevat naiset sen kerhonkin löytäis! Onhan sitä isoillekin naisille kaikkea "Big is Beautiful"-toimintaa niin miksei lyhyille miehille samaan tapaan? - Ihan mielenkiinnosta
Härkäpää kirjoitti:
Mä olen kanssa lyhyt 30-vuotias mies, ja komppaan aloittajaa. On tullut useasti vastaan baarin ovella kettuilua portsareilta, ja joskus ovat pahvin nähtyään ihmetelleet suureen ääneen, että "eipä olis uskonut, äijähän on yli-ikänen tähän baariin".
Mä kanssa ajattelen, että olen ainakin jollakin tapaa yksinäinen (koska on tullut muutettua paljon työn ja opiskelujen perässä niin kaveripiiri ei ole aina ehtinyt vakiintua asuinpaikalla ennen kuin on ollut toiselle paikkakunnalle siirtyminen edessä). Lyhyydestä on miespuolisten kavereiden hankkimisessa ollut joskus haittaa, koska jostain syystä useista kundiporukoista löytyy ainakin yksi urpo, jonka näkökulmasta on kiva jos miesporukassa on mukana pätkä, jolle voi sitten aukoa päätään pönkittääkseen omaa egoa. Suurin osa mun parhaista mieskavereista asuu myös toisella paikkakunnalla tai seurustelee vakavasti, joten heistä ei välttämättä ole seuraa harrastuksiin tai baariin tai muuten vaan oleskeluun ja hengailuun.
Mut se mun pitää sanoa, että naisten kohdalla lyhyydestä voi olla hyötyäkin. Oon ihan varma, että en olis ihmisenä sama ihminen, jos olisin 10-20 senttiä pidempi. Naisia riittäis paljon enemmän, mutta ehkä en olis välttämättä niin kiinnostunut kohtaamistani naisista ihmisinä, jos heitä olisi kokoajan tarjolla.
Eikä kaikki naiset katso myöskään pituutta. Oon seurustellut itteäni kymmenen senttiä pidemmän naisen kanssa, eikä se ollut hänelle ongelma. Samoin oon seurustellut itteäni kymmenen senttiä lyhyemmän tytön kanssa, ja hän oli ihan hämmentynyt kaikkien pitkien miesten jälkeen, että miten samankokoiset ihmiset sopiikaan niin hyvin toistensa lähelle. Lyhyt mies ei myöskään ole naisten mielestä useinkaan uhkaava, joten pääsee solmimaan helposti kaverillisia suhteita naisiin, joka tarkoittaa, että pääsee myös tapaamaan helpommin kaikkia naisten tuttavanaisia, joista voikin sitten löytyä se tyttöystäväehdokas.
Sun pitää vaan hankkia paljon kavereita muista lyhyistä miehistä. Huomasin kerran kun olin baarissa ja tutustuin toiseen itteni pituiseen kaveriin sinä iltana, niin johan alkoi naisia pörrätä ympärillä. En tiedä miksi, mutta jotenkin niitä kiinnosti ihan hulluna tulla tekemään tuttavuutta kahden joukosta erottuvan hauskannäköisen lyhyen kaveruksen kanssa.
Mä oon muutenkin sitä mieltä, että lyhyt mies on hyvä olla. Pitäs vaan perustaa lyhyiden miesten kerho. Musta ainakin olis hauska jakaa kokemuksia siitä, mitkä on niitä tilanteita missä lyhyys on tullut vastaan jotakin rajottavana tai edesauttavana tekijänä. Samoin lyhyiden miesten kerho sais ihan varmasti naisihailijoita. Kerran tapasinkin yhden naisen, joka koki nimenomaan lyhyet miehet paljon mielenkiintosemmiksi kun pidemmät, ja hän etti aina itteään lyhyempää seurustelukumppania. Kyllä ne kaikki lyhyitä miehiä kohtaan fetisististä himoa tuntevat naiset sen kerhonkin löytäis! Onhan sitä isoillekin naisille kaikkea "Big is Beautiful"-toimintaa niin miksei lyhyille miehille samaan tapaan?Kuinka pitkä sä oot muuten??
- Härkäpää
Ihan mielenkiinnosta kirjoitti:
Kuinka pitkä sä oot muuten??
En itseasiassa tiedä tarkalleen, kun ei ole mitattu aikoihin eikä se ole ollut niin tärkeetä mitata itekään. Varmaan siinä vähän päälle 160 cm.
- asdfasdf
Olen normaalipituine mutta hieman nörtin näköinen ja "liian kiltti" mieheksi, heh :D
Työttömyys on myös ollut vaivana.
Voi olla etten löydä tyttöystävää/puolisoa koskaan, mutta olen jokseenkin päässyt asian yli. Nuorena sitä kovasti kaipasi mutta nyt on onnistunut keskittymään muihin asioihin elämässä. - 11 vuotta yksin
Yleinen kyynisyys muita ihmisiä ja sosiaalista kanssakäymistä kohtaan. Sitä ei 10 vuoden työputki eikä 177 cm pituuskaan voi muuttaa ihmisessä.
Ja yksinäisyys/yksin eläminen on meikäläisen mielestä siis positiivinen asia.
Eipähän tarvitse kärsiä turhasta ihmissuhdepaskasta tai teeskennellä kiinnostunutta muiden ongelmista.
Kyllä sen jo koulussa opin, että ihmiset ovat täysiä kusipäitä, mulkkuja ja oman edun tavoittelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121