Tietäisikö kukaan mistä voisin ostaa vanhanmallisen autoradan. Sellaisen, jossa vain lasketaan pienet metalliset autot muovista rataa pitkin. Rataan pystyy tekemään kiepin, kaarteita jne. Itse näin tällaisen -70-luvun alussa.
Vanha autorata
13
311
Vastaukset
- harri3
Löysitkö mistään? Oon itte koittanu ehtiskellä kanssa omille lapsille...
- hesu.
tarkoitatko autorataa joka ei ollut sähkökäyttöinen?
En kyllä löytänyt mistään. Tulee tunne, että ei niitä silloin paljoa ollutkaan?
Joo tarkoitin sähkötöntä. Auto vain senverran painavempi, että se ja alamäki antoivat vauhdin. Ne vaan silloin lapsena olivat niin hienoja, kun kaverilla näki.- hesu.
sallilaj kirjoitti:
En kyllä löytänyt mistään. Tulee tunne, että ei niitä silloin paljoa ollutkaan?
Joo tarkoitin sähkötöntä. Auto vain senverran painavempi, että se ja alamäki antoivat vauhdin. Ne vaan silloin lapsena olivat niin hienoja, kun kaverilla näki.Juu harvinaisia olivat silloin joskus 70-luvun alussa kun olin sen ikäinen että autoradoilla leikin. Olisikohan tästä linkistä jotain apuja.
http://lekmer.fi/hot-wheels/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=hot wheels autorata&utm_campaign=MÄRKE LEKSAKER [com]&utm_content=ssnDpppmJ25|dc_pcrid_36915776009_kword_hot wheels autorata_match_e_plid_ - hesu.
hesu. kirjoitti:
Juu harvinaisia olivat silloin joskus 70-luvun alussa kun olin sen ikäinen että autoradoilla leikin. Olisikohan tästä linkistä jotain apuja.
http://lekmer.fi/hot-wheels/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=hot wheels autorata&utm_campaign=MÄRKE LEKSAKER [com]&utm_content=ssnDpppmJ25|dc_pcrid_36915776009_kword_hot wheels autorata_match_e_plid_http://www.toysrus.fi/Tuotemerkit/Hot Wheels.aspx?s_kwcid=AL!32!3!29886479313!e!!g!!hot wheels autorata&ef_id=UlAxRQAAAeIgJSFh:20131005171919:s
tuolta löytyy myös jotakin. - neropatit pursuaa
hesu. kirjoitti:
http://www.toysrus.fi/Tuotemerkit/Hot Wheels.aspx?s_kwcid=AL!32!3!29886479313!e!!g!!hot wheels autorata&ef_id=UlAxRQAAAeIgJSFh:20131005171919:s
tuolta löytyy myös jotakin.pidät sitten elossa liki vuoden vanhaa kyseluä jostain autoradasta??
Ny ollaa kuitenkin autot liikenne, varusteet ja huolto, AHTIMET otsikon alla. - hesu.
neropatit pursuaa kirjoitti:
pidät sitten elossa liki vuoden vanhaa kyseluä jostain autoradasta??
Ny ollaa kuitenkin autot liikenne, varusteet ja huolto, AHTIMET otsikon alla.Vit-tuako se sulle kuuluu tyhjäpää mihin vastailen, ja jos et sattumalta huomannut niin alkuperäinen kyselijä kyllä lähti mukaan keskusteluun vaikka aloituksesta olikin vuosi aikaa.
- Jppkk
neropatit pursuaa kirjoitti:
pidät sitten elossa liki vuoden vanhaa kyseluä jostain autoradasta??
Ny ollaa kuitenkin autot liikenne, varusteet ja huolto, AHTIMET otsikon alla.No pidetään tämä elossa, asiasta kiinnostuneita löytyy.
Olenko sinulle tilivelvollinen?
Lukeeko jossakin, että lähes vuoden vanhat keskustelut pitää poistaa? Osoita minulle, jos näin on, niin ymmärrän paremmin sinua!
- hesu.
sallilaj kirjoitti:
Lukeeko jossakin, että lähes vuoden vanhat keskustelut pitää poistaa? Osoita minulle, jos näin on, niin ymmärrän paremmin sinua!
Tuollaisiako tarkoitit mitää annoin linkkejä tuossa ylenpänä?
Joo noita juuri. Ei tokikaan noin kehittyneitä, mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768