löytyykö ketään t-solulymfoomaa sairastavaa? paraniko tai kuoliko kukaan? tänään sain tietää, että äidilläni on t-solulymfooma. minua pelottaa ja koitin googlettaa, mutta en vaan saanut 100% selville.
t-solulymfooma
10
4681
Vastaukset
- nikittäää
nostan sillä minäkin haluan tietää. sain tietää joulukuussa tai tammikuussa että äitilläni on t-solulymfoomaa.
- s.p.t-solulymfooma
Mulla on ollut yli 4-vuotta t-solulymfooma. Sytostaatit menee vielä ja luulen, että menee vielä pitkään. Aloitettiin viime marraskuussa. Sitä ennen hoidettiin kortisonilla. Mulla hitaasti etenevä, mutta tiedän, että t-solulymfoomia on monenlaisia. Joten varmaa ennustetta en voi tietää. Toivottavasti äidilläsi on sellainen syöpä, josta hän paranee pian. Yleensä lymfoomat ovat helposti voitettavia syöpiä. Voimia!.
- stink1
Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.
- Fox70
stink1 kirjoitti:
Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.
Missä sinua hoidettiin? Tyttärellämme on ko tauti, ja ollut HYKS:n hoidossa 2002 lähtien! T-soluksi diagnosoitiin vasta 2012, sitä ennen oli iho-sargoidosi!
- Letshope
stink1 kirjoitti:
Minulla todettiin juuri t-solulymfooma ja hoidot aloitetaan syöpäklinikalla 21.9.17.Mahtaako tässä olla mitään toivoa paranemisesta vai koituuko tämä kuolemaksi. Tauti on lähinnä todettu olevan ohutsuolessa eikä niinkään imusolmukkeissa.Diagnoosi oli kuitenkin imusolmukesyöpä.Voisiko joku antaa hoitokokemuksia kyseisestä t-solulymfoomasta.
- Letshope
Olen muuten 61-vuotias mies.
- t-soluinen
Lapsellani oli t-solulymfooma ja hänen hoidot kestivät reilu kaksi vuotta. Hän voi nyt hyvin, käymme kontrolleissa säännöllisesti. T-solulymfooma on usein aggressiivinen, ainakin lapsilla.
- T-soluONpahin
Isälläni oli T-solulymfooma, n. kaksivuotta meni hoidoissa kunnes todettiin ettei mitään ollut tehtävissä..
- kartsu56
itselläni todettiin t-solun lymfooma agressiivinen
olen 56v mies
hoitoja takana 4 kertaa - Anonyymi
Mieheni kuoli lokakuussa ihon t-solulymfoomaan. Tutkittiin vuosia noin lähemmäs neljäkymmentä vuotta eikä saatu iho oireista selvyyttä. Eläkkeelle jäätyään tauti yltyi imusoluihin ja iho lähti jaloista ranteet mätäni. Sai kaikki hoidot ilmeisesti liian myöhään. Puolitoista vuotta eläkkeellä oli tuskallista. Menehtyi 65 vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249