t-solulymfooma

2+7

löytyykö ketään t-solulymfoomaa sairastavaa? paraniko tai kuoliko kukaan? tänään sain tietää, että äidilläni on t-solulymfooma. minua pelottaa ja koitin googlettaa, mutta en vaan saanut 100% selville.

10

4681

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikittäää

nostan sillä minäkin haluan tietää. sain tietää joulukuussa tai tammikuussa että äitilläni on t-solulymfoomaa.

• s.p.t-solulymfooma

Mulla on ollut yli 4-vuotta t-solulymfooma. Sytostaatit menee vielä ja luulen, että menee vielä pitkään. Aloitettiin viime marraskuussa. Sitä ennen hoidettiin kortisonilla. Mulla hitaasti etenevä, mutta tiedän, että t-solulymfoomia on monenlaisia. Joten varmaa ennustetta en voi tietää. Toivottavasti äidilläsi on sellainen syöpä, josta hän paranee pian. Yleensä lymfoomat ovat helposti voitettavia syöpiä. Voimia!.

• stink1

Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.

• Fox70
        stink1 kirjoitti:

Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.

Missä sinua hoidettiin? Tyttärellämme on ko tauti, ja ollut HYKS:n hoidossa 2002 lähtien! T-soluksi diagnosoitiin vasta 2012, sitä ennen oli iho-sargoidosi!

• Letshope
        stink1 kirjoitti:

Minulla todettiin juuri t-solulymfooma ja hoidot aloitetaan syöpäklinikalla 21.9.17.Mahtaako tässä olla mitään toivoa paranemisesta vai koituuko tämä kuolemaksi. Tauti on lähinnä todettu olevan ohutsuolessa eikä niinkään imusolmukkeissa.Diagnoosi oli kuitenkin imusolmukesyöpä.Voisiko joku antaa hoitokokemuksia kyseisestä t-solulymfoomasta.

• Letshope

Olen muuten 61-vuotias mies.

• t-soluinen

Lapsellani oli t-solulymfooma ja hänen hoidot kestivät reilu kaksi vuotta. Hän voi nyt hyvin, käymme kontrolleissa säännöllisesti. T-solulymfooma on usein aggressiivinen, ainakin lapsilla.

• T-soluONpahin

Isälläni oli T-solulymfooma, n. kaksivuotta meni hoidoissa kunnes todettiin ettei mitään ollut tehtävissä..

• kartsu56

itselläni todettiin t-solun lymfooma agressiivinen
      olen 56v mies
      hoitoja takana 4 kertaa

• Anonyymi

Mieheni kuoli lokakuussa ihon t-solulymfoomaan. Tutkittiin vuosia noin lähemmäs neljäkymmentä vuotta eikä saatu iho oireista selvyyttä. Eläkkeelle jäätyään tauti yltyi imusoluihin ja iho lähti jaloista ranteet mätäni. Sai kaikki hoidot ilmeisesti liian myöhään. Puolitoista vuotta eläkkeellä oli tuskallista. Menehtyi 65 vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe