Iisalmen Sanomissa oli juttu tuossa männä viikolla
Taitoluistelua opeteltiin ja opetettiin lapsille.
Tulla toisaalla toin jo esille, että tilataan
Laura Lepistö tai Kiira Korpi pitämään lapsille viikon leiri ja ruvetaan ihan oikeasti opettamaan lapsille taitoluistelua.
Jäähallia maksetaan tyhjäkäynnillä. Siis siitä ei tule enää kuluja. MLL:n ja nuorisotyön ja seurakunnan yhteistyöllä homma alkuun.
Kaikki mukaan talkoisiin. Taitoluistelua sekä pienille pojille/tytöille ja ehkäpä
muutoin asiasta kiinnostuneille nuorille- jos ei kilpailukentille niin omaksi iloksi ja terveydeksi.
Taitoluistelua ja alkeita jäähallissa
9
181
Vastaukset
- hohhoijakkaaa
Meinaakko että Laura Lepistö lähtee eläkepäivillä tänne opettamaan..
- joko teilataan
Bisnes is bisnes.... Miksi ei lähtisi?, kysyn ja kumarran.
- lisää eliittilajeja
Siinäpä mainio laji hyvin toimeentulevien perheiden lapsille. Taitoluistelu on nuoren kilpalajina paljon kalliimpi kuin jääkiekko, golf tai keilailu.
- heti vastustusta
kyllä taitoluistelua voisi opettaa, olkoonpa se kenelle tahansa.
Hieno laji ja upeaa katseltavaa ja kaunista. Kannatan tämän lajin ottamista
kuvioihin. Alkeita lapsille, siiktäpä ne lahjakkuudet lähtevät löytymään.
Uinti ja luistelu, Siinä olisi hyvä lajipari. - tulevaisuus lapsissa
Ei ollenkaan huono ajatus . Lajeja täytyy lisätä se on selvä. Kaikille lapsille on löydyttävä harrastus ,siitä ei pidä tinkiä. Lyökää kehiin vain kaikki mahdolliset lajit ,ne on kartotettava .ei kaikki oo rahasta kiinni. Kyllä innostuksella saadaan paljon hyvää aikaan.
Meillä pyhäkkäillä taitaa olla kehittymässä nyt yhteen hiileen puhaltamisen taito ,jota on jo näkynytkin täällä harrastuspuolella.Ja näytää vahvistuvan edelleen.
Toivottavasti tämä yhteenhiileen puhaltaminen tulee tapahtumaan myös poliittisella rintamalla, asioiden oikella raiteella pysymiseksi. Aloittaja puhuu asiaa, kannattaa ainakin kokeilla.
Pökköhalli on jo muutenkin riippakivi ja yksi kokeilu ois hyvä tehdä, jos ei onnistu, niin ei se kurjuutta lisää. KANNATAN HYVÄÄ IDEAA !- lasten tulevaisuus
Nyt toimiin. Hep, hep. Ainakin minä valtuutettuna kannatan asiaa.....
- kannatetaan asiaa
Taitoluistelua ja alkeita lapsille pojille ja tytöille.
Toimikaa, kun on aikaa ja idea. Rahhoo löytyy vaikka nuorison kulttuuristikpendiä käyttäen.
ja kaupungin talousarvio on vielä lukkoonlyömättä. Sinne rahaa liikunta- ja nuorisotoimille. MLL mukaan . Kyllä tapahtuu.- kannattaja
Minä kyllä kannatan,mutta eiköhän tuosta joku tee valituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826