Onks kenellä tiedossa et jos on ollut n.5 vuotta vakituisessa työpaikassa
ja tossa pomo on myynnyt firman viime vuonna. niin tää uus pomo otti kesällä uuden työntekijan ja tos 1.10.12 viellä yhden vakituiselle paikalle. mulle 17.10.12 antoi allekirjoittamaan lomautus lomakkeen 4 kk. niin oliko se tehty säänöllisesti vai?
Lomautus
Axu871
4
296
Vastaukset
- Oikeutta!
Ei ole, jos on lomautuksia päällä, ei voi palkata uusia työntekijöitä. Vie juttu liiton kautta oikeuteen. Aikaa sulla on pari vuotta haastaa Firma.
- 6+15
öööh, mistä firma pitäisi haastaa??? lomautus on tullut uuden työntekijän palkkaamisen JÄLKEEN
- Siis häh?
Samaa ihmettelen minä. Jos uusi työntekijä olisi palkattu lomautusilmoituksen JÄLKEEN, niin asia olisi selvä, mutta aloittajan tapuksessa kaikki on mennyt ihan lain mukaan.
- pois vaan
taisi mennä ihan oikein ja on vain osoitus että olisi jo aika poistua kuvioista kun on parempaa työvoimaa saatu palkattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337