Susi liikkuu Pieksämäellä!!

hukka2

24

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskoo ken näkee

Metsämiesten puheissa kuusipeuratkin on hirveitä petoja. Ne kiipeää puuhun ja hyppäävät sieltä pahaa aavistamattoman kulkijan niskaan.

• maarit6

Ajokoiran jäännökset oli löytynyt 80 m päästä talosta jossa lapset leikki pihalla. Entä jos olisi omat lapsesi kyseessä ? Entä jos olisi ollut oma koirasi ? En ymmärrä tuota kantaasi. En itse kannata metsästystä, mutta en halua susia lähelle pieniä lapsiani.

• Koirat on ongelma
        maarit6 kirjoitti:

Ajokoiran jäännökset oli löytynyt 80 m päästä talosta jossa lapset leikki pihalla. Entä jos olisi omat lapsesi kyseessä ? Entä jos olisi ollut oma koirasi ? En ymmärrä tuota kantaasi. En itse kannata metsästystä, mutta en halua susia lähelle pieniä lapsiani.

Minä en halua irrallaan juoksevia koiria lasteni lähelle! Niitä juoksentelee irrallaan pitkin kylää kymmeniä joka päivä. Narussa olevistakin osa vastaan tullessa lapsille vaaraksi, koska moni taluttaja ei osaa pitää tappokonettaan aisoissa.

Minä en huolehdi susista. Niitä on koko Suomessa metsästäjienkin arvioiden mukaan reilusti alle 300.

• Komppaan
        Koirat on ongelma kirjoitti:

Minä en halua irrallaan juoksevia koiria lasteni lähelle! Niitä juoksentelee irrallaan pitkin kylää kymmeniä joka päivä. Narussa olevistakin osa vastaan tullessa lapsille vaaraksi, koska moni taluttaja ei osaa pitää tappokonettaan aisoissa.

Minä en huolehdi susista. Niitä on koko Suomessa metsästäjienkin arvioiden mukaan reilusti alle 300.

Koira hyökkäsi 2-vuotiaan kimppuun

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121316450886_uu.shtml

• Juukjhgggfchh
        Komppaan kirjoitti:

Koira hyökkäsi 2-vuotiaan kimppuun

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121316450886_uu.shtml

Niin eli tilaisuuden tullen susi varmasti käy kimppuun, kun kerta koirakin käy. Koiran omistaja voi pitää koiran kiinni, mutta sutta ei pidetä kiinni eikä sen oleilua välttämättä edes tiedä ennekuin tapahtuu.

• susj1

Kantamatkojen padassa.

• hukkasusi

Susi kun oppii helpolle saalille = koiralle, niin alkaa niitä lemmikkejä hävitä kotipihoistakin. Ei silloin naureta metsämiesten liioitteluille.

• ...

Suomen sudet alkavat olla niin sisäsiittoisia, että luontainen käyttäytyminen (ihmisen pelko) jää taakse. Susi jalostuu ympäristöönsä ja korpisusia en enää näillä leveyksillä ole. Niiden irvikuvia, koiransekoituksia kylläkin :/
      Täläinen saasta lietsoo susivihaa ja syystäkin. Tappo näille sukurutseile/ koirasusille!

• Susikukka

Sudet voisi opettaa haistamaan ilkeät ihmiset.Sitten susikukat voisi napata ne ja viiä metsään..

• Virkavaltakaan ei hetkahda asiasta mihinkään suntaan. Karkoitusluvan antoivat vain. Mutta kyllä tämä menee pelleilyksi poliisilta, että ei hetkauta lainkaan, että ajokoira ja alle kouluikäisellä lapsella ei kovin paljon koko eroa ole, että mitenkä tosiaan sitten, jos susi vie lapsen, sittenkö vasta ruvetaan miettimään, että jahas, täytyisikö tässä ruveta toimimaan? Monet aamut kyseistä kylätietä ajelen ja koulukyytiä odottelee nämä vaahtosammuttimen kokoiset lapset. Että mitenkäs sitten jos hukka sattuukin yllättämään. Se on myöhäistä sitten, älyhoi elä jätä, toimikaa virkavalta!

• hyzzzz

Ei pie kysellä liikoja.

• panta1

Se on pantasusi!!!!!!

• jepojee2

niin ja sitten?

• sushihukkanen

Ja niitäpä on vielä kaksin kappalein, mutta uroksella ei panta toimi.

• jepojee2

Ja hauskinta on että virkavaltaa ei hetkauta paskan vertaa, kunnes jonkun ihmisen raatelevat.. Toivottavasti sitten kalvaa mieltä lopun ikäänsä, ku ei älynneet toimia ajoissa

• Ddaghuibygtfboi

Onko tosi että ovat "siirtoistuttaneet" tuon per..leen tänne Vieremän susilaumasta. Eikö noilla luontohörhöillä ole tosiaan yhtään järkeä päässä. Kuuleman mukaan sudelle olisi karkoituslupa, mutta minne tuollaisen karkoittaa, jos se kyttää pihoja. Tapansa se on oppinut ja palaa varmasti jonkun pihaan jos vaikka sen välillä jonnekin karkottaisivat.

• nälkä

nälkä neuvoo

• Varma tieto

Luontoihmiset ruokkii susia, jotta ne lisääntyisivät ja voisivat hyvin :}

• kuulopuhe

tonne korpi seudulle niitä superloni syötejä levittämään .Jos ei paikalliset ukot osaa tehhä. niin hakemaan itärajalta oppia Eipä jäätappajat kii.

• verotettu

PL tänään (Jari Asikainen) kirjoitti erinomaisen kolumnin asiasta!

• Suden jäljet

Tuore jälki Moilas leipomon länsipuolella aamulla postinkannon aikoihin

• Posteljooni2

Eipä ollut tänään aamulla postinkantoa. Tietysti voihan postinkannon aikaan aamulla ulkoilla muutenkin.

• heh heh

Oliko taluttajan jäljet vierellä?

• näin se on
        heh heh kirjoitti:

Oliko taluttajan jäljet vierellä?

ei kai pantasudelle kaatolupaa annetakkaan, sehän on tutkimusta varten. Kyllä se joka paikantaa sitä sutta tietää missä liikkuu tälläkin hetkellä mutta ei siitä anneta kun vuorokauden vanhaa tietoa, muuten pääsis hengestään justiinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe