itse olen ollut odottavalla kannalla,että pääsenköhän ukiksi koskaan.Mutta kun se päivä koitti,niin eipä juuri ihanampaa asiaa voisi tapahtua,omien lasten syntymisen ohella.tämä ihana prinssessa on jo kohta vuoden ikäinen,joka kerta tapaaminen tuntuu entistä upeammalta.En osaa selittää,miksi,enkä löydä oikein sanoja kuvaamaan,mutta on se vain uskomaton tunne,kun saa ottaa tälläisen pienen olennon syliinsä,tai kontata ja leikkiä yhdessä
ukiksi
onnellinen ukki
1
161
Vastaukset
- iloa ja riemua
Voi miten hauskaa, kun ukkikin kertoo ihanista lapsenlapsituntemuksistaan tällä palstalla. Yleensä täällä mummot vaan esittelevät tuntojaan, mutta esim meilläkin vaarikin tykkää kovasti kaikista lastenlapsistamme ja hän tykkää puuhata ja leikkiä heidän kanssaan. Lastenlapset pitävät kovasti vaarista myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220