Jepp, etsin siis itselleni vuokrahevosta. Pääsisn Helsinki, Vantaa ja Espoo alueelle. Rodulla ei ole väliä muuten kuin että olisin HEVONEN, ei PONI. :D Kävisin muutaman kerran viikossa ja voisin tehdä kaikkia mahdollisia tallitöitä. Toivoisin että tallille pääsisi suht hyvin julkisilla. Ikää mulla on 12 vuotta (huhtikuussa 13v) Olen pyörinyt tallilla ihan pienestä tytöstä asti. Huom ratsastaminen ei ole pakollista joka kerta!:) En harrasta ratsastusta mutta olen muutaman kerran ratsastanut ja osaan perusavut sekä käynnin ja ravin. Huom etsin pitkäaikaista vuokrista, en mitään kerran käynti. Laittakaa sähköpostia:
martsu_10@hotmail.com
T.Maria (:
VUOKRAHEVONEN HAKUSESSA!:)
1
193
Vastaukset
- velli999
Harvoin saa vuokraheppaa, jos ei edes hallitse kaikkia askellajeja. Mutta voit tietenkin yrittää. Ja olisi hyvä, jos joku voisi opettaa sinua, esim. joka toinen kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907