Kiinteistö Oy Rillankivi konkkaan?

rahakankkulankaivoon

Rillankivi näyttää hakevan purkulupaa ARA:lta vuokrarivitalojen, joissa on yhteensä noin parinkymtä asuntoa. Talot ovat 25-29 vuotta vanhoja.

Purkamista perustellaan sillä, että "vuokra-asuntojen ylitarjonta, omistajan taloudelliset vaikeudet, väestöltään vähenevä alue, kohteiden nykyistä vaatimustasoa vastaamattomuus, kohteiden huono kunto, kosteusvauriot ja homevauriot, joiden johdosta ne ovat peruskorjauksen tarpeessa ja osittain purettavassa kunnossa".

Onko siis:
- Kiinteistö Oy Rillankivi menossa konkurssiin tai ainakin selvitystilaan,
- laiminlyöty kiinteistön huolto ja siten saatettu kohteet huonoon kuntoon ja
- asutettu ihmisiä tietoisesti kosteusvaurioiden ja homeen piinaamissa rakennuksissa?

Aika nolo juttu on, että 25 vuotta vanha rakennus pitää purkaa näiden syiden takia. Kummasta se kertoo: rakentamisen laadusta vai huollon ja välttämättömien korjausten laiminlyönnistä? Tällainen kertakäyttökulttuuri on kuin seteleitä polttelisi. Ja tässä kun vielä ovat olleet oikein ammattilaiset asialla hoitamassa yhtiötä, niin voi yhyren kerran...

21

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokra-asuja

Nostakaa vain joka vuosi 5% vuokraa ja maksakaa pönkölle kaikki minkä pyytää.

• KIITOS

Ja kaikki tämä kaupunginhallituksen syytä v 2009-2012!

Rivitalot on rakennettu vuonna 1983 tai vähän jälkeen päin. Muuatamat ( nyt uudet )valtuutetut hankkivat kokemusta pitkään vuosina 1983-2008 välisenä aikana.

Mutta tämä istuva hallitus, anteeksiantamatonta. Ei muuta kuin roviolle;
      Ehtivät kämmätä 25-29 vuoden ajan tytäryhtiönsä asunto oy;n toimien valvomatta jättämisen neljässä vuodessa!.
      .

Onpa ne tosiaan aikaansaavia ja kehittämisen kärkijunaa.

• kuoleva pitäjä.

Ei ole töitä ei ole asukkaita,näinhän se menee

• KIITOS

Hometalot saakin purkaa.

• KIITOS

Kuka valvoi rillankivi oy tilejä ja taloudenhoitoa sekä omaisuuden kunnossapitoa konsernijohdossa v.1983 jälkeen?
      löytyykö vastuunkantajia ja rehellisä tunnustajia; minä olin mukana?

• asiat ne asiat

jotta silleen edellisten hallitusten kontolle siis ,ei nykysen. Tytär yhtiö nääs. Ja mitähän vanhustenkotiyhdistys. ketäs siellä? Nyt minä ymmärrän vanhan konkariporukan hädän ja tulemisen kaikkeen.

• Iso Paja

Ovat näköjään unohtaneet lakihenkiset oman tonttinsa valvomisen.
      Onko kumma? Eivät ne omat teot, vaan ne toisten.
      Että voi vee..tälläisenäänkö meidän on katkerankarvainen kakku syötävä jatkossa?

Sinänsä mikään ei enää yllättäne, jo julki tulleista ja vielä tulevista, pakollisesta historian lehtien kääntelystä.

Salaiset arkistot, kadonneet arkistot ja muotovirheelliset kirjaukset,,, ovat ISON PAJAN elikkäs mm. uimahallin saunaosaston, tarkoin vartioidussa suojeluksessa.

Inhon ja vilunkien vavistus.

• Siis mitä, missä nuo huoneistot sijaitsee ?
      Olen monestikkin ollut Rillankiveltä hakemassa asuntoja ystävilleni, asunnottomille jne...
      Ei ole aina ollut asuntoja antaa.
      Nyt siis puretaan kun ei ole asukkaita, haisee....... !!!!!

• Vai onko Lamellit kyseessä, Op,han ne osti.

• lohduton näky.

Joutavat kyllä ovat monumenttina "suuruuden" ajoilta.

• rahakankkulankaivoon

Löytyy kaupunginhallituksen 10.12.2012 esityslistalta, asianumerot 16-18. Repikää siitä...

• tonto lounliraider

Intiaanikylässä?

• surullinen näky.

Eikös ruotasella ole useita purettavia rakekennuksia.

• Marjoniementielle
        surullinen näky. kirjoitti:

Eikös ruotasella ole useita purettavia rakekennuksia.

Ottakaahan asioista selvää. Edelliset hallitukset eivät ole huolehtineet uudisrakentamisesta. Nythän tuo näky listalla olevan maa-alueen osto kaupungilta. Sinne on rillankivi aloittamassa uusien asuntojen rakentamisen. Hyvä kun uuvet rillankiven hallituksen jäsenet panivat töpinäksi.

• matkan vuoksi

Sanokaapa muuta ja tuonne kauniille paikalle Ikonsen koulujn lähell.e.

Kyllä nyt istuvalla hallituksella on silmää ja tarmoa. Hienoa, sinne minäkin

kumppanini kanssa pyrin. Millonkas se valmistuu.
      En halua inkkarikylään. Ihan vain, kun matka on pitkä ja luminen. Ikosen läheisyys on hyvä, jopa järvikin saattaa näkyä.

• UFO UKKO.

Saako purkaa asuntoja joita tarvitaan? Vois korjata mutta taitaa olla laguuna rakentaminen edesssä? Joitakin Fyysikköjä varten? Mietippä sitä!

• lacuna.

Saa purkaa, mutta lagunaa ei tule ainakaan 5 vuoteen.

• proolainen

Ei me tarvii tänne ketään,,

• Ihmeellistä

Purkuun vaan. Rillankiven asunnoissa ongelmana huollon, hoidon laiminlyönnit. Vaikka jollekin taholle tästä maksettu, maksetaan niin...
      Muutoinkin kun Rillankiven asunnoissa asuvia, vuokransa ja velvoitteensa hoitavia kuuntelee, palvelu Rillankiven toimistossa (2 viranhaltijaa) töykeän oloista.
      Olisi oikein että viimeisen 10-15 vuoden aikana toiminnasta vastaavat laitettaisiin vastaamaan seurauksista. Ei voi olla niin että ainoa tehtävä mitä tekevät, ovat tehneet on nostaa palkkaa.

• itänaapur

Näin on, osaamaton saa paljon vahinkoa aikaan. Vastuuseen täytyisi saada. Jos kuluja karsitaan niin "inssi" ulos! Turhanpäiväinen tärkeilijä.

• öi8

Heh heee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe