Mies miksi olet jakotöpseli

toisenlainen dooris

Mikä harha saa miehen jakelemaan itseään vuodesta toiseen ravintoloissa?
Kai sentään tajuatte, että halvat miehet elävät yksinäistä runkun elämää? Mikään ei enää tunnu miltään, liiallisen runkkaamisenne johdosta lopulta saapuu impotenssi.
Niinköstä oivallatte parisuhde-elämän olevan itsetyydytystä?

Miksi olette parisuhdetaidottomia? Ravintoloissa häiriköitte heitä jotka yrittävät tosissaan tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Katkeroituneina häiriköinä saatte varmaan onnistuneen mielen, kun runkkuiltanne aikana häiriköidyllä naisella jää perhe perustamatta.

Oksettaa ajatuskin pöpötöpselistä jota harhaisena tyrkytetään ja kuvitellaan olevansa niin miestä. Surullisinta se on keski-ikäisillä, on vuosikaudet itseä jaeltu ja vainotaan yhä nuorempia. Oletteko jotain pe-do-fiilejä jotka saavat tyydytyksen siitä ettei muutkaan onnistuisi tasapainoista perhettä perustamaan vai muuten vain lamppu himmeenä? Mikä saa parisuhdetaidottoman näyttelemään skitsofreenista leikkiään? Katse peiliin vaan, niin sieltä se näkyy se ongelman ydin. Miksi pelkäätte todellista rakkautta?

3

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Sonni

Vastausten perusteella aika harvassa näyttää jakotöpseleitä olevan, mutta itse asiaan; en ole koskaan mennyt baareihin perhe suunnitelmat päällimmäisenä mielessä. Olen mennyt niihin hauskaa pitämään, bailaamaan ja dokamaan. Yleensä siinä on sitten käynyt niin, koska olen kovasti naisista pitävä mies, että ollaan menty jonkun baarissa tapaamani naisen luokse, tai sitten hän on tullut minun luokseni sekstamaan. En usko, että olen ollut esteenä yhdenkään perheen perustamiseen, toisaalta on niitä muutama voinut purkaantua, mutta en katso itseäni niihinkään syylliseksi, koska aina ollaan yhdessä tuumin naisen kans menty jatkoille. Joidenkin kanssa olen hengailut pidempääkin, joskus vain tämän yhden yön, ei siinä sen kummallisempaa dramaa ole ollut, eikä muistaakseni paria erityistapausta lukuunottamatta kukaan ole yrittänyt edes järjestää. Olen nyt yli neljäkympin, eikä impotessi ole alkanut vaivaamaan ainakaan vielä ja seksi edelleen on mielessä päivittäin, useasti. Siitä olen myöskin täysin varma, ettei kummankaan, siis naisen tai miehen vehkeet käytössä kulu, pikemminkin toisinpäin ja nautintokin on muuttunut parempaan suuntaan, koska aikuisempana ei ole enää esiintynyt nuoruusiän esijännitys tiloja, joita mullakin oli. Se taas miksi katselen nuorempien naisten perään, johtuu vain siitä, etten ole koskaan pitänyt ikäisistäni naisista, kouluvuosia lukuunottamatta, ei siihen muuta syytä ole.

• Anonyymi

Jakotöpseli täällä 🙋‍♂️

• Anonyymi

Sellaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe