Asuntoa ei ole, mutta aijon muuttaa Lahteen, mielellään keskustaan. Asun itse toisessa kaupungissa tällä hetkellä
Yhdessä voitaisiin etsiä kiva kämppä sieltä jos sopiva henkilö kämppikseksi löytyy :)
Itse en tykkää pitää bileitä kotona ja siisteys ja asunnon puhtaanapito on mulle hyvin tärkeää!! Muuten olen iloinen ja ihan menevä nuori nainen. Kokemusta soluasumisesta on vuoden verran. Olisi kiva jos olisit samaa ikäluokkaa ( 19-26) Itse 19.v
Mulla ei ole lemmikkejä ja tupakoin kyllä, mutten sisällä ikinä!
Laittakaa viestiä siis jos kämppistä etsitte! Mä olen ainakin siisti ja mukava kämppis =)
Naispuoleinen kämppis Lahden keskustasta!
Kämppppiiiissss
1
157
Vastaukset
- hcch
Olisi kämppää ja kämppiksiä tarjolla lahden keskustassa!!! 117 neliöö, asunnossa asuu tällä hetkellä 2 asukkia ja kolmatta tarvittaisiin, Tilaa ja omaa rauhaa kyllä piisaa, vuokra 366€/kk vesi ja sähkö, asunnossa 6h 2 X WC parveke
Pistä viestiä mahdollisimman pian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170