Olen käyttänyt noin teelusikallisen MSM-jauhetta pävittäin noin kahden kuukauden ajan. Minulla on ollut useiden vuosien ajan kyynärpäissä suht laajat läiskät psoria. Nyt ne on hävinneet lähes kokonaan! Suosittenlen kokeilemaan!
Apua psoriakseen!
5
364
Vastaukset
- Kokeilija#
Voikos sitä MSM-jauhetta sekoittaa vaikka oliiviöljyyn ja sivellä iholle?
- -ps-
mitä on MSMjauho... itse menen vasta lääkäriin mutta epäilen jotta mulla on psori...
- Meccola
Tässä esim. on tietoa. Netistä voit googlettaa enemmänkin MSM:stä.
http://www.fitnessfirst.fi/fi/msm-jauhe-1000g.html
- -ps-
miten se vaikuttaa psoriin, vai onko joku uskomus juttu tai myynti kikka taas hetkellisesti tuolle tuotteelle.
- laikukus
onko kukaan kokeillut kookosoljyä psorin hoitoon, onko mitään vaikutusta hyvään tai pahaan suuntaan... kuinka pitkän käytön jälkeen on muuttunut suuntaan tai toiseen.kaveri antoi vinkin ja ostin purkillisen , pari kertaa oon laittanut, vielä en osaa sanoa mitään vaikutuksesta mutta jos joku on kokeillut niin kuulisin mieluusti mikä on tulos ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319