selkä ja mukin terveys
1
112
Vastaukset
Yksityinen "selkäklinikkani" on toiminut kuutisen vuotta aika pienin kivuin. Kun tyypillä sekä rinta- ja lannerangan skolioosi, se vaatii säännöllistä kuntoutusta.
Yhden kerran kävin hyvällä osteopaatilla. Melko kovakouraisesti paineli ruotoa suoremmaksi. Huusin kivusta kuin eläin, mutta hoito auttoi.
Nyt keväällä 2012 uskalsin omin päin lähteä oikaisemaan rintarangan vasemmalle vääntynyttä skolioosia suoremmaksi ihan vaan voimavenytyksillä.
Sehän tuli hyvin kipeäksi tietenkin. Jo hengityskin sattui. Siinä helposti tulee kauhu mieleen, ettei se jääkin sellaiseksi.
"Oikasu" on kai niin pientä, että uskoin selän tulevan kuntoon. Parissa viikossa ylimääräinen selän aristaminen parani oireettomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184