Kokemuksia ko hotellista ? matkavinkkejä, lähdetään tammikuussa.
Savoy grest bur dubai
4
166
Vastaukset
- Juuri tullut
Bur dubain alueella, hyvät kulkuyhteydet mm. Metroasema kävelymatkan päässä. Hotelli kuuluu samalla alueella oleviin muihin Savoy-hotelleihin, jotka kyllä todella hyviä! Ilmainen kuljetus myös joka päivä rannalle. Bur Dubain aluetta suotta moititaan, aika paljon Intialaistaustaisia, mutta ei ainakaan mua haitannut. Hinta-laatusuhde loistava :) Hyvää matkaa! Poltteet jo takaisin, vaikka viime reissusta vasta kuukausi!
- kdsjisj
Kiitti tiedoista, tarjoaako hotelli myös kuljetuksen rannalta hotellille ja jos niin millasella aikataululla. Jos tulee taksilla niin onko niitä helppo saada siitä uimarannalta.
- Juuri tullut
Muistaakseni minibussi kyyti lähtee hotellilta joka aamu klo. 10 tai 9 ja takaisin hotelleille klo. 13. Taxinkin saa helposti, varsinkin Jumeirah Beach Parkista, joka on myös mun mielestä parempi kuin Jumeirah open beach vaikkakin molemmat ovat loistavia rantoja! Beach park on pikkasen siistimpi.
- matkustaja jm
Juuri tullut kirjoitti:
Muistaakseni minibussi kyyti lähtee hotellilta joka aamu klo. 10 tai 9 ja takaisin hotelleille klo. 13. Taxinkin saa helposti, varsinkin Jumeirah Beach Parkista, joka on myös mun mielestä parempi kuin Jumeirah open beach vaikkakin molemmat ovat loistavia rantoja! Beach park on pikkasen siistimpi.
9.10 lähtee kyyti rannalle ja klo 13 takaisin. Hyvä hotelli, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748