Heippa!
Olisin kiinnostunut kuulemaan millaiset säät malagassa on maaliskuun alussa? Tarkeneeko kesäkamppeilla?
Pääseekö rattailla helposti kulkemaan?
Mitä tekemistä? Näkemistä?
Hintataso ravintoloissa, muuten?
Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Malaga maaliskuussa
2
3250
Vastaukset
- mmjkkl
päivällä 20-28 C, öisin 10-15 C. Eli illalla takki mukaan. Rattailla ok! Tekemistä normaalit ostosreissut (el corte ingles keskustassa mahtava vaateostoksille), linnoituksessa ja amfiteatterilla kannattaa vierailla ja muutenkin viettää aikaa ydinkeskustan vanhassa kaupungissa. Hinnoista; ruoka 30-50% halvempaa kuin suomessa, alkoholi vielä halvempaa. Vanhan kaupungin ytimessäkin paella olut drinkki 15 euroon. Melkein tekis mieli käydä uudestaan, ryyppyreissaajat jatkavat malagasta suoraan fuengirolaan jne. ja malagassa saa olla ihan rauhassa paikallisten seassa.
- Ivaloinen
Lähdössä Ivalosta Kööpenhaminan kautta Malagaan maaliskuussa. Loistavaa, että SAS:n siivellä Lappiin tulevien turistien paluulennoilla pääsee täältä tosi kaukaakin kohtuuhintaan! Kiitos mmjkk:lle vastauksesta myös minun puolestani. Olen vakuuttunut, että aherrus koneen ääressä ei ollut turha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299