Moikka!
7-vuotias lapseni on aloittamassa telinevoimistelua. Onko kellään kokemuksia Helsingin seudun seuroista? Onko seuroja jota voisi suositella tai mihin ei ainakaan kannata mennä? Ja millaisia valmentajia seuroissa ylipäätään on?
Telinevoimistelu helsinki
7v. tytön äiti
1
395
Vastaukset
- 13tyttöö
Esimerkiksi STVK on aika hyvä seura. Aloittelijaryhmäsrä on hyvä aloittaa ja edetä siitä, mutta en välttämättä suosittele kilparyhmään hakemista. Itse olin 9 ja hain kilparyhmään. minulla oli 5 kertaa viikos treenit jotka olivat n. 3 h pitkiä. Valmentajani oli mielestäni aika kamala, hän mm. ei juurikaan ikinä kehunut minua, vaan huomautti aina virheistä ja huusi hyvin usein. Eikä siinä pahemmin ehtinyt tehdä muuta kuin käydä koulua ja voimistella. Kaikki valmentajat eivät ole onneksi samanlaisia. Onnea etsintöihin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337