Moi.. Skedeemisest..

Skede_tyttö

Moi !
Onko teijän mielestä outoo, jos tytöt skeittaa? Musta jotenkin tuntuu, että monet tytöt haluis skeitata, mutta eivät uskalla koska pelkäävät että jotkut jätkät näkee, ja ne muka nolaa itsensä! Onko tossa mun väitteessä mitään perää?
Mä ite olen vasta aloittelija, nii mä tarvisin vähän neuvoja tällasiin perus juttuihin..
1. Voiko joku kertoo oikein tarkasti ja selvästi miten hypätään ihan normaalisti? Kun mä osaan vaan ollien (kai joku hyppy sekin?) Mut en osaa hypätä normaalisti! Ei tossa oo kyl mitään järkee, mut ihan tosi.
2. En mä todellakaan vielä osais tehä mitään Kick Flippii (tai miten kirjotetaankaan) mutta olis ihan kiva tietää että miten se oikein tehdään. Eli neuvoja? Ja voi kertoo muitakin temppujen ohjeita jos haluutte..
En tiiä kuuluuko tää mun kirjotus ees koko palstalle, mut mä kirjotan tänne silti.. :D:D Hyvää koulujen alkua kaikille!!! xD

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonski

ei oo outoo! onhan niitä tyttö skeittareitaki.
      ja ei sitä kannata miettiä näkeekö joku jätkä, ku harjottelijoita nekin on ollu :)
      vai että ollie pitäs oppia...hmm...
      aluks mennään layudalle että etujalka on suunnilleen taaempien ruuvien takana jatakajalka teilillä...sitten kun näpäytät teilin asfalttiin niin samalla etujalkaa vedät vinossa ylöspäin kohti nosea ja silleen saat sen laudan vaakatasoon ilmassa ja siinä se sitte on ollie.. :D jos haluat tarkempaa tietoo vielä ni ota yhteyttä sähköpostiin :)

• jonski

se sähköposti on noposka@hotmail.com....
      sama toimii myös messengerissä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      38
      5038
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      511
      1635
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe