Hei !
Olen lukenut jostain, että oranssia paprikaa voi syöttää kanarialinnuille. Voinko antaa myös punaista paprikaa?
Punainen paprika
1
298
Vastaukset
- ammattikasvattaja
en suosittele. Itse en käytä lainkaan punaista paprikaa, koska se on hirveä likaamaan ja minulla on suuri määrä lintuja. Jos tahdot antaa punapaprikaa, sen värjäävän vaikutteen vuoksi, niin parempi käyttää porkkanaa. Minä annan linnuilleni porkkanaa päivittäin ja siksi minulla onkin koko joukko porkkanan värisiä lintuja, jotka alunperin olivat keltaisia. Mutta, jos linnulla ei ole geeneissään tuota punaväriä, ei auta kuinka paljon porkkanaa niille syöttää, eivät ne väriään muuta.
Jos taas tahdot antaa paprikaa viherrehuna, niin vihreä paprika on paras. Se (vars. siemenet) on myös erinomainen lääke ruuansulatusvaivoihin.
Mutta, mitä vihannesta sitten päätätkin antaa, anna kohtuudella ja muista kerätä jätteet häkistä joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076